- LOTR Battle for Middle-earth - Taktikker og Strategier

  • Noget af det bedste man kan gøre, er at lave nogle Knights og Rangers (Gondor) .. Lave en blacksmith, og opgraderer alt hva kan!


    Starter altid selv sådan her:
    ALLE pladser undtagen 3 skal være farmer! når du har penge nok så en archery range, knights ting :D og blacksmith! så opgraderer jeg ved at købe alt i blacksmith og lave rangers og giver dem alle rank 2 og ild i deres pile.. og ridderne skal have bedre sværd, rank 2, armor og skjold! Og lav så mange du kan af kun de 2.. Så er du klar til at smadre dem :D


    Lidt kruseduller-skrevet :P

  • ked af at skulle hive en gammel tråd frem, men gad ik lave en ny...


    Har lige fået spillet og spiller som evil :evil: og shit hvor er det da sjovt


    helms deep faldt på 7 minutter :))


    Og har lige været ude og smadre lidt folk med mine elefanter og haradrim :))


  • Jep, Battle for middle earth er ikke til at komme uden om. Kors, den er fed :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Jep, Battle for middle earth er ikke til at komme uden om. Kors, den er fed :D


    Jeg er da komemt fint uden om det? :P Hva er det for noget? :D

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S
    Jeg synes også det er et genialt spil, men er MEGET skuffet over graffiken :rolleyes:


    ik grafikken der gælder.. jeg kiggede også en extra gang.. men man vender sig sq til den..

  • Jeg synes grafikken er helt fin. Der er ikke meget mening i at lave en kolossal detaljegrad, når man alligevel sidder oppe i 'luftlagene' og kommanderer rundt med tropperne.

  • ja nu hiver jeg en gammel tråd frem, men gider nu heller ikke lave en ny :]
    når man spiller campaign får man jo de der resource, power osv., men hvad kan man bruge dem til?

  • Resource er hvor mange "penge" du får... Feks 1 farm gir 10 guld/5 sekund... Hvis du så har 1.5 i resource gir den 15 guld/5 sekund ;)


    Bare et eksempel...


    De der power points kan du jo bruge til at lære "skills"