Nogle som kan fortælle mig hvordan man sletter nogle programmer fra en computer som er sikrede af en admin? Kan ikke slette et program på min Skole som hedder NETOP... Er lidt irreterende når min lærer sætter det på?
Hver gang jeg vil slette det står der Adgang Nægtet
Nogle som kan hjælpe med nogle gode råd?
-
-
Oprindeligt indlæg af Hakan_neo
Nogle som kan fortælle mig hvordan man sletter nogle programmer fra en computer som er sikrede af en admin? Kan ikke slette et program på min Skole som hedder NETOP... Er lidt irreterende når min lærer sætter det på?
Hver gang jeg vil slette det står der Adgang Nægtet
Nogle som kan hjælpe med nogle gode råd?Nu er der jo sikkert en grund til at det program er der - og sikkert også en temmelig god grund til at du ikke skal kunne slette det. Det er vel skolens PC = snitterne væk..
-
præcis....du kan bede læreren sørge for det bliver fjernet, så kan han gå videre til en admin med det, hvis du har en begrundelse....men det er ikke din computer, så som wizzard skriver: snitterne væk, du kan klikke på virus links på din egen derhjemme....
-
så vidt jeg ved er netop et program der overvåger ham
hehe og jo der er sikkert en måde at slette det på.. HAXOR
hehe.. joke..du kan godt på en eller anden reset password på computeren og så logge ind og slette det.. men hvorfor ikke bare være sød mens du er i skole?
-
hvorfor ikke bare lukke processen ved ctrl + alt + del ?
-
Det kan jeg ikke.. der står adgang nægtet...