Hey der !
Hvordan fjerner jeg det nye Bluetooth som følger med Service Pack 2 til Windows ? Den vil ikke lade mig installere min egen driver (som jeg sys virker bedre..)
Takker !
~D
Hey der !
Hvordan fjerner jeg det nye Bluetooth som følger med Service Pack 2 til Windows ? Den vil ikke lade mig installere min egen driver (som jeg sys virker bedre..)
Takker !
~D
jeg er sq lige med på en lytter, for xp's lort er da det værste man nogen sinde har set.
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af FonZi
Hey der !
Takker !
~D
så min erfaring med xp er at du bare skal installere den oveni.. gjorde jeg da min computer selv installere ATI driver hvor jeg helelre ville have Omega driver
men prøv og se om det ikke virker.. ellers skal du uninstall hardware og gå ind i enhedshåndtering og sige at du skal finde nyt hardware og så ikke lad den selv installere installere med din driver.. håber du forstår..
det plejer at hjælpe.. huske du skal ikke genstarte før du har installeret din egen driver.
QuoteOprindeligt indlæg af Firedog
så min erfaring med xp er at du bare skal installere den oveni..gjorde jeg da min computer selv installere ATI driver hvor jeg helelre ville have Omega driver
men prøv og se om det ikke virker.. ellers skal du uninstall hardware og gå ind i enhedshåndtering og sige at du skal finde nyt hardware og så ikke lad den selv installere installere med din driver.. håber du forstår..
det plejer at hjælpe.. huske du skal ikke genstarte før du har installeret din egen driver.
Det er lidt anderledes med bluetooth, da det er mere end bare en driver.
Prøv at læse guiden her:
http://www.belkin.com/uk/support/tech/BT-WINXPSP2.pdf
Den burde kunne hjælpe. Selvom den er skrevet til Belkins USB dongle, burde fremgangsmåden kunne bruges andre også.
Ja min usb bluetooth dongle dur ikk med SP2.. total skoderen.. ved ikk hva jeg skal gøre
QuoteOprindeligt indlæg af CarStone
Ja min usb bluetooth dongle dur ikk med SP2.. total skoderen.. ved ikk hva jeg skal gøre
Har du prøvet at læse den PDF jeg linker til?
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Zulu
Det er lidt anderledes med bluetooth, da det er mere end bare en driver.
Prøv at læse guiden her:
http://www.belkin.com/uk/support/tech/BT-WINXPSP2.pdf
Den burde kunne hjælpe. Selvom den er skrevet til Belkins USB dongle, burde fremgangsmåden kunne bruges andre også.
Takker Zulu, det virkede
QuoteOprindeligt indlæg af FonZi
Takker Zulu, det virkede
np