Shark Tale

• Hvordan er den i forhold til Finding Nemo?

Hørte du den med Casper C. og Iben Hjejle eller med Will Smith? Altså dansk eller engelsk tale?

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Hvordan er den i forhold til Finding Nemo?

Hørte du den med Casper C. og Iben Hjejle eller med Will Smith? Altså dansk eller engelsk tale?

Finding Nemo er nok en smule sjovere .. Bare lidt .. Men de er sjove på hver deres måde .. Sådan en vegatarhaj er sjovere end man lige regner med .. *G*

Det var med engelsk tale .. Mener klart sådanne film skal ses med orginalsproget .. Så det var med Will Smith ..

• Original sproget er det eneste der holder. Jeg krummer tæer hver gang jeg hører danske stemmer på sådanne typer film. De animerede projekter er jo produceret efter mundbevægelser og udtryk.... desuden kan man ikke oversætte de fede jokes der fyres af til tider.

The incredibles er simpelthen også grinern. Det er absolut den sjoveste af slagsens til dato, efter min mening ;)

Shark tale skal jeg også se.... de animerede film styrer.

Oprindeligt indlæg af Lasse
    Original sproget er det eneste der holder. Jeg krummer tæer hver gang jeg hører danske stemmer på sådanne typer film . De animerede projekter er jo produceret efter mundbevægelser og udtryk.... desuden kan man ikke oversætte de fede jokes der fyres af til tider.

The incredibles er simpelthen også grinern. Det er absolut den sjoveste af slagsens til dato, efter min mening ;)

Shark tale skal jeg også se.... de animerede film styrer.

Rørende enig...

Ser frem til The Incredibles. Flere af mine venner har rost den til skyerne.