Er der nogle herinde der bruger samurize,
hvis der er, så tænkte jeg man kunne lægge en besked med et billede af sit desktop...
ikke fordi jeg selv har et, men kunne godt bruge lidt inspiration..
Er der nogle herinde der bruger samurize,
hvis der er, så tænkte jeg man kunne lægge en besked med et billede af sit desktop...
ikke fordi jeg selv har et, men kunne godt bruge lidt inspiration..
dum ide?
HeHe... LOL!
brug at søg på desktop og samurize inde på tweak der har næsten lige været en tråd med det hvor der var mange der posted deres desktop
QuoteOprindeligt indlæg af Berleburg
![]()
Det var der også lige en tråd om vi ikke skulle gøre kommentar eller ingen kommentar
har da søgt... kan ikke finde noget...
QuoteOprindeligt indlæg af Patrick S
Det var der også lige en tråd om vi ikke skulle gøre kommentar eller ingen kommentar
Lad admins styre det, ikk?
nå.. den tråd blev vist ikke til noget...
QuoteOprindeligt indlæg af Pulsedriver
Lad admins styre det, ikk?
Skal admins gøre alt eller hvad ?
Hvad vil du egentlig helst? At 200 mennesker sidder 24/7 og retter på hinanden, eller at admins styrer det?
lol, hvis man skulle sidde og se på folk der rettede hinanden konstant...så ville jeg sgu være den første til at logge af og holde mig væk.
QuoteOprindeligt indlæg af Berleburg
Hvad vil du egentlig helst? At 200 mennesker sidder 24/7 og retter på hinanden, eller at admins styrer det?
lol, hvis man skulle sidde og se på folk der rettede hinanden konstant...så ville jeg sgu være den første til at logge af og holde mig væk.
Det er fedt det er ej, men nu er det ikke alle der ikke retter sig efter reglerne så en hentydning her og da gør da ik noget oder ?
Synes egentlig ikke der er nogen grund til at splitte forumet sådan ad. Grunden til jeg lavede de to smileys var, at jeg synes det sagde lige så meget som de to forrige indlæg gjorde. Dvs. INGENTING.
Der er jo ingen grund til at pebre sine indlæg med en ½ stil bare fordi det skal være sagligt. Hvis det bliver på den måde orker man jo slet ikke at være her. Synes det fint at man laver små 1-liners/stiichomytri (blasted oldtidskundskab) ind imellem. Der personaliserer forumet, og så længe man også laver saglige indlæg der ikke kun består af smileys og små bitte sætninger, så kan jeg ikke se noget problem.
Næ... De skal gøre det de føler nødvendigt for at holde forummet kørende optimalt...
Noget der ikke er optimalt er når tråde gang på gang bliver spoleret p.g.a. off-topic rettelser og kommentarer, hvilket ofte ender i lange ligegyldige diskussioner...
Denne tråd er et godt eksempel... Ophavsmanden har opgivet sin tråd...
QuoteOprindeligt indlæg af MvK
nå.. den tråd blev vist ikke til noget...
Da tråden er droppet af ejeren og i egentlig bare flamer nu ser jeg ingen grund til at lade den fortsætte