The Lord of the Rings, The Battle For Middle-earth

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GLA
    hehe..... det køre meget godt :D.... det lagger kun lige 1 halv sekundt efter den har vist en videosekvens ellers køre det bare der ud af..... :D


    Køre i 1024*786 og high details... det var standart indstillingerne..... så mon ikke din bærbar kunne køre det... eller hvor l33t er den da ??


    Ok. Fint nok.


    Joh hvis din PC ikke har nogen problemer med det, så kører det også fint på den klap.


    http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=32650&sid=


    Skulle bare lige være sikker.


    Håber det ligger til mig der hjemme når jeg kommer hjem. Hvis det ikke gør, så er det fordi post dk har lavet lort i det .... :boxed:



  • cool nok blærbar :D...... ;).... vis du har fået det... så send en pm så skal vi da lige game lidt online samen ;)...
    er total vild på at gøre det... kan bare ikke finde så mange der gider.... :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GLA
    cool nok blærbar :D...... ;).... vis du har fået det... så send en pm så skal vi da lige game lidt online samen ;)...
    er total vild på at gøre det... kan bare ikke finde så mange der gider.... :(


    Jeps. Glæder mig også til at hente den på tirsdag. Indtil da har jeg dog min Shuttle ... Næsten ... Har den til mandag ... Hvis alt går som det skal.


    Jepper. Det kunne vi da godt finde ud af, men er singleplayer ikke godt i gamet da ? ... Jeg fortrækker jo at fyre singleplayer igennem før jeg spiller multiplayer ... 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Jeps. Glæder mig også til at hente den på tirsdag. Indtil da har jeg dog min Shuttle ... Næsten ... Har den til mandag ... Hvis alt går som det skal.


    Jepper. Det kunne vi da godt finde ud af, men er singleplayer ikke godt i gamet da ? ... Jeg fortrækker jo at fyre singleplayer igennem før jeg spiller multiplayer ... 8)



    jo singleplayer er fedt... meget fedt.... men multi er bare genial ;)

  • Huh, lyder som et spil jeg bare skal have:D
    Lyder ellers som om det er et spil der kræver en del - Håber da min computer kan køre det flydende. Men det er da også EA Games der har lavet det, eller?

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af p3t3r
    Huh, lyder som et spil jeg bare skal have:D
    Lyder ellers som om det er et spil der kræver en del - Håber da min computer kan køre det flydende. Men det er da også EA Games der har lavet det, eller?



    jo det er EA der har lavet det.... og du burde ikke have nogle problemer med de specs som du har i din sig... ;)

  • Jeg har postet min. requirements tidligere. Så burde man da få en nogenlunde idé om hvordan det vil køre. Så vidt man nu kan regne med den slags.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Ja, det er sgu lækkert, men sidder fast i Helms Deep... :O ..... Daaaaam der er mange ... 8o



    hehe.... sååå langt er jeg slet ikke ;)... ;( tager det stille og rolig her.... gamer mest multiplayer det er altså bare funn :D:D :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GLA


    hehe.... sååå langt er jeg slet ikke ;)... ;( tager det stille og rolig her.... gamer mest multiplayer det er altså bare funn :D:D :))


    HeHe ... Er nu ikke langt ... Tror det er 5-10 mission eller ligende ... Kan sgu ikke lige huske det.


    Mange af "missionerne" er jo meget korte .... og resten er medium-kort ... :))


    Håber der kommer nogle rigtig lange på et tidspunkt for lige når man at kommet godt ind i det, så løber man tør for fjender ...


    ... Medmindre det er Helms Deep ... Der kommer de ligesom i filmen ... :boxed: .... og i spillet har man ikke lige så mange bueskytter osv som de har i filmen ... :boxed:


    Har prøvet den 2 gange, men blev nakket hver gang ... Den sidste gang, så prøvede jeg at løbe fra dem ene mand med Legolas indtil "tælleren" havde talt ned så der kom forstærkning ... Det lykkes ... med en hær i røven ... Så kom forstærkningen på 60 mand og en helt jeg ikke kan huske hvem var ... Men de blev slagtet ... :boxed: .... Hmmmmm ...

  • Var lige inde i EB Games i dag, og ville egentlig have købt det, men så var det på en DVD.. Er for doven til at flytte rundt på mine drev.. Så det blev Tales of Symphonia og Time Splitters 2 istedet.. Må have skaffet et ekstra DVD drev så hurtigt som muligt 8)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Overvejer lidt af købe det i morgen, som gave til mig selv, nu hvor jeg har brugt så meget tid på at skrive opgave :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().


  • Hehe, den må jeg prøve imorgen. :)


    EDIT: øøøhh, senere.... damn er klokken allerede så mange :(


    Nå i seng med mig :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

    Rettet en gang, sidst af Malk ().

  • Hvor er du svag Malk :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Hehe, jeg har brug for min skønhedssøvn!


    Og nu har jeg fået den :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Var lige inde i EB Games i dag, og ville egentlig have købt det, men så var det på en DVD.. Er for doven til at flytte rundt på mine drev.. Så det blev Tales of Symphonia og Time Splitters 2 istedet.. Må have skaffet et ekstra DVD drev så hurtigt som muligt 8)


    Tales of Sumphonia til hvad?? til pc?? eller ps2, Xbox eller GC? :P

  • Jeg er ved at installere spillet nu :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Jeg har postet min. requirements tidligere. Så burde man da få en nogenlunde idé om hvordan det vil køre. Så vidt man nu kan regne med den slags.


    Ja ok det er rigtigt nok :]
    Btw, tror jeg vil bestille i aften eller lignende.

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13