Half-life2 gennemført på 3 timer!!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pulsedriver
    Var der ikke også en side med diverse Quake rekorder? Mener der var en bruger herinde der postede et link for et halvt års tid siden.


    Nogen der har linket?


    Sygt nok du kan huske tråde der går et halv år tilbage...klæbehjerne...ligesom The Hans.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Hmm kan ikk få linket til at du med den på 1.6gb... nogen som har et andet link til den? vil nemlig ha den i hi qual :)) så stik et link til den på 1.6gb

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone
    Hmm kan ikk få linket til at du med den på 1.6gb... nogen som har et andet link til den? vil nemlig ha den i hi qual :)) så stik et link til den på 1.6gb


    Ville sku også se på noget lækkert high end :)) Men den virkede hellere ikke ved mig desværre :D

  • det der med at gennemføre et spil.. Har man ikke gennemført et spil hvis man starter ved starten og slutter ved slutningen?? er det ikke lige meget om man ser alt eller har været alle steder?? det kan man udforske efter man har gennemført det..


    Se nu f.eks Metroid Prime til Gamecube.. de spillede jeg da.. men jeg gennemførte spillet med kun 79% at spillet havdet jeg set.. og ja det står der når du gennemføre det, hvor meget du har set og hvor meget du har opnået af det fulde spil :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Den her skal bare ses Supermaria 2 til gameboy gennemført på 9 minutter 8o Jeg kan huske jeg spillede og spillede flere timer da jeg var lille bitte og har ikke gennemført det endnu :D
    og sikke en smutvej i starten :)


    http://oppifjelde.dk/Video/sup…2j-speedrunv6-bisqwit.avi


    jeg vil lige sige her inden jeg ser den film :D mig og min bror har gennemført det ca 23 gange. og ja de sidste 3 gange gjorde vi det på ca 10-15 min ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    jeg vil lige sige her inden jeg ser den film :D mig og min bror har gennemført det ca 23 gange. og ja de sidste 3 gange gjorde vi det på ca 10-15 min ;)


    Så kan det være i kan lure nogle trics af i spillet der bliver udnyttet mange fejl i spillet ;)
    F.eks Sidste bossen derk kan du bare hoppe gennem økserne uden og blive ramt :D
    Det er dog ikke 100% Men så prøver man igen :)

  • Puha, synes den film er klam - Eller mere ham der spiller. Hmm, kunne han da ikke få sig et liv ?(
    Men anyways:D Fedt nok

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kio_liex
    Når der bliver snakket om at gennem føre et spil er load tider så med?


    Jeg er lige blevet færsig med HL2... underlig slutning...


    Så kan det være jeg vil prøve på at slå rekorden...


    load tider er ikke med, men det er de lange mellem-videosekvenser utroligt nok...



    han er syg i roen...