hvordan gør vi tweak.dk bedre?

Oprindeligt indlæg af Fragman

ja har trykket en del på report knappen...og bliver ved....så kan folk tude det de vil over det....i deres egne topics...jer der tudede over vi var i tvivl om en regle og sagde at sådan var det bare, i kan åbenbart ikke engang finde ud af at overholde topics simple regler.....flot hyklere....

Tjah - Du er vist ikke et hak bedre. [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/34.gif] Desuden er du er en bedrevidende, rimelig dum og temmelig barnagtig posthunter IMO. Korser mig tit over dine indlæg i så at sige alle indlæg. Man kan tydeligt se når du kommer på - så har du en eller anden karlsmart-bemærkning til alt og mange af dem er postulater taget ud fra hvad din vennekreds siger. Jøsses siger jeg bare. Get a life. [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/sad-smiley-018.gif]
    Tryk du bare på knappen igen. :T HUskede du også at gøre det ved det indlæg, som jeg svarer på nu. :roller:
    IMO så er du PHV - og det er endda mildt sagt.
    [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/flatto-moin.gif]

ja har trykket en del på report knappen...og bliver ved....så kan folk tude det de vil over det....i deres egne topics...jer der tudede over vi var i tvivl om en regle og sagde at sådan var det bare, i kan åbenbart ikke engang finde ud af at overholde topics simple regler.....flot hyklere....

Ud af det forfærdelige vrøvl du lige har postet - kan man udlede følgende:

1. Du mener åbernbart at du suværent bestemmer HVAD folk skal skrive i en tråd du har oprettet - GET real........ :roller: - hvis du ikke kan tåle at folk skriver i din tråd - så luk lortet.

2. Du trænger seriøst til et kursus i formulering - for magen til ævl - skal man da lede længe efter.

3. Brug du nu eeeendelig report knappen.... :roller:

Buuhuuu... The Hans er efter mig nu.
    Troede du virkeligt, du slap godt fra at overfuse mig på den opblæste måde ?
    Grow a brain. :roller:

• Har kun læst de sidste side, men nogen gange elsker jeg den måde diskusioner bliver kørt på herinde, der er altid en der ikke kan ta det helt seriøst og fyre en fed smily af, nice one bentzin :clap: rart at der altid er plads til sjove indslag, så jeg syns der skal være flere smilies at vælge imellem :))

Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

Oprindeligt indlæg af teko
    Har kun læst de sidste side, men nogen gange elsker jeg den måde diskusioner bliver kørt på herinde, der er altid en der ikke kan ta det helt seriøst og fyre en fed smily af, nice one bentzin :clap: rart at der altid er plads til sjove indslag, så jeg syns der skal være flere smilies at vælge imellem :))

Sorry for OT, men hvad/hvem er det det handler om, når der i din signatur står 11/9-1983 - 26/11-2004 ?(

• Min kæreste.. Hun døde af kræft den 26/11..

Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

Oprindeligt indlæg af Aerial

Det er jeg ked af at høre :(

(klump i halsen)

Så bliver "vores" mega probs med warez ol. sgu lige sat i relief...

Kendte hende jo naturligt nok ikke - men :(

• føler med dig, min mor har oxo lige fået kemo og strålebehandling osv i år, men er erklæret rask (for now) af det stads...hendes sad godtnok i lungerne...

og til The hans, Wizzard og Bentzin....kan i ikke klare en voksen diskussion...og intet i det her topic har vedrørt jer siden i synes det hele fungerer som det skal herinde) så skulle i bare lade være med at skrive....ingen grund til at blive personlige på noget plan....og med hensyn til posthunting...jeg er af den mening at de stjerner burde kyles af H til .......

tak til de andre der på irc har været glade for nogen gad sige en ærlig mening på trods af at man skal svines til af de "gamle" .....men arbejder i postdanmark så er vant til gamle konservative folk.....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Rettet en gang, sidst af Fragman ().

føler med dig, min mor har oxo lige fået kemo og strålebehandling osv i år, men er erklæret rask (for now) af det stads...hendes sad godtnok i lungerne...

og til The hans, Wizzard og Bentzin....kan i ikke klare en voksen diskussion...og intet i det her topic har vedrørt jer siden i synes det hele fungerer som det skal herinde) så skulle i bare lade være med at skrive....ingen grund til at blive personlige på noget plan....og med hensyn til posthunting...jeg er af den mening at de stjerner burde kyles af H til .......

tak til de andre der på irc har været glade for nogen gad sige en ærlig mening på trods af at man skal svines til af de "gamle" .....men arbejder i postdanmark så er vant til gamle konservative folk.....

OMG du er da den, som tydeligt viser, at du kun bevæger dig på barnligt niveau. Den her tråd handler om at gøre tweak.dk bedre. Og din latterlige, stædige og barnlige facon er ihf. ikke med til at løse problemet.
    Ud over at du har svært ved at formulere dig, så man nogenlunde kan få en mening ud af det du vrøvler om.
    Vedr. det med at svine nogen til - så bad du selv om det. :T Det var dig selv der glimrede med at kalde mig og andre for hyklere. Bare fordi vi ikke lige har den samme mening om et banalt emne, som warez snakken i denne tråd har været. Så husk at feje . . . osv.
    Og så din slut bemærkning. [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/w1.gif
    Men du kan vel ikke se, hvor latterlig og dobbeltmoralsk du selv er. Men okay moral er godt. Dobbeltmoral er dobbelt så godt. [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/dance_2.gif]

Lige til sidst så prøv [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/smash2.jpg] måske hjælper det. Men jeg tvivler. :roller:

og til The hans, Wizzard og Bentzin....kan i ikke klare en voksen diskussion...og intet i det her topic har vedrørt jer siden i synes det hele fungerer som det skal herinde) så skulle i bare lade være med at skrive....

Daaamn - nu giver jeg sgu Bentzin ret - du ER for imbicil. Hverken Bentzin - The Hans eller jeg har sagt noget som helst at det hele fungerer som det skal (læser du overhovedet hvad folk skriver). Men uanset om vi mener det ene eller andet - så har det aldrig været - det er ikke - og det bliver ALDRIG - dig der kommer til at afgøre om/hvornår VI (tror jeg godt jeg kan sige på alle 3's vegne) skal eller ikke skal kommentere i en tråd. DU har med al tydelighed vist at DU ikke selv kan føre en voksen diskution - så som B. plejer at sige - "Fej foran din egen dør først"... :roller:

ingen grund til at blive personlige på noget plan. ...og med hensyn til posthunting...jeg er af den mening at de stjerner burde kyles af H til .......

Hmmmm - Men alligevel skal du kalde os for gamle og konservative - gaaab - get real - fej foran osv... :roller:

Du har vist også fået et par ærlige meninger fra de ovennævnte - bare ikke nogen du bryder dig om. Grow up - man får svar på tiltale - hvis man stiller sig op og belærer folk om hvad de må og skal mv. - At du så hellere vil have en flok rygklappere der synes det er såååååååååååå synd for dig at folk er efter dig for dine stædige udmeldinger - ja det er vel hvad man kan forvente... :]

• Først lige min dybeste sympati til Teko og til Fragman's mor. :(

Og så lige et par ord til wannabe God.

Hvis der kommer en og overfuser mig, for derefter at kalde mig for en hykler, konservativ og gammel og så endda vover på at belære mig om, at man ikke skal blive personlig....
    Så bliver jeg .... Totalt flad af grin... :))

Jøsses en gang selvmodsigende latterligt vås. :))
    Face it Fragman, du er til grin. :))

Du kan ikke, i fuld alvor, forlange, at folk ikke må skrive noget i en tråd, blot fordi de ikke har samme mening som du har. :roller:

• jeg har bestemt ikke noget imod folk ikke er enige med mig...men de bør holde sig til topic (og de regler jeg opstillede allerede i indledningen) netop for at denne tråd ikke bare endte i det samme som den der måtte lukkes.....vil man ikke overholde de regler kan man bare lade være med at poste...

kunne man komme med konstruktive forslag var det fint....men at svine andre til fordi man ikke er enige med dem fører jo ingen vegne....og at diskutere med nogen der hverken kan gøre fra eller til gør heller ikke......der var et konkret spørgsmål og forslag til noget der kunne laves om...ingen grund til at andre "snakkede" for admins når nu de slet ikke er det. Vi ønskede en forklaring af dem der havde foretaget en handling, og fik endda lavet det sådan så man ikke kan være i tvivl om korrektheden af den handling i fremtiden.....så allerede nu har vi fået noget konkret ud af det.

hvis bentzin osv kunne komme med ting vi kunne gøre bedre så post det da endelig, men selvom i ikke ønsker den forandring der bliver foreslået, så lad dog være med at kommentere det, for de forslag der kommer er jo for moderators, så de kan vurdere om det er noget der skal ændres og give en begrundelse for hvorfor ikke.......

det er det eneste man skal bruge topic til, og tonen var også fin indtil folk brugte den til at kritisere andres forslag.....og skal man gøre det kan det ske på en noget pænere måde end det gjorde......

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Tror bare du skal holde dig til PM's - der kan du (muligvis) styre hvad/om folk skriver... :roller: :roller:

• det var da utroligt så lidt du har forstået wizzard...du har postet en frygtelig masse i det her topic men ikke et eneste post med noget konstruktivt kritik som tweak.dk kan bruge til noget.....find dog nogen der gider snakke med dig istedet, eller lav (endnu) et topic hvor der ingen pointe er....