Signatursticky - tilføj,debatér og få hjælp til sigs her

  • Quote

    Originally posted by Marquis
    En der vil hjælpe mig med at lave en sig til mig ? Har en .psd fil med et billede jeg har sat ind, men jeg har desværre ikke nogle fede fonts, og photoshop opfører sig underligt når jeg prøver at skrive noget. Har hele ideén til udseende, mangler bare en der kan sketche det ned på et billede :)


    Måske kan jeg, vil da gerne give det et forsøg :D

  • Quote

    Originally posted by S.STAACK
    Lidt nye fra mig, hvad synes i? :D


    Lidt dystre - Men okay - hver sin smag og imo ikke meget med signatur at gøre. Imo så er en signatur her på tweak.dk med til, at vise hvad ens setup består af, for at gøre tekniske debatter nemmere. Men også her hver sin smag/valg.

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Lidt dystre - Men okay - hver sin smag og imo ikke meget med signatur at gøre. Imo så er en signatur her på tweak.dk med til, at vise hvad ens setup består af, for at gøre tekniske debatter nemmere. Men også her hver sin smag/valg.


    Og den debat har vi haft før, hvor du tabte, så lad os bare glemme det emne, ingen grund til at ødelægge den fred der har været her i julen.


    Når jeg ser dem, kommer jeg til at tænke på hvor meget du egentligt selv har lavet af dem, altså uden brug af tuts. For jeg kan huske en du havde lavet før, som var 100% din egen og uden brug af tuts, så undrer det denne tut mig bare.


    Jeg kan godt lide dem, hvis det altså er mere end 3 billeder der ligger oven i hinanden, ellers synes jeg godt nok at det er spild af plads at vise dem frem. :)


    Siger ikke at mine bedre, det er det ikke, for dette billede kan du finde på den første side når du søger efter fireworks i Google billedsøgning - gad ikke til at lave det store nummer for en der er her 2 dage for derefter at blive fjernet igen. :)

  • Quote

    Originally posted by Zlinky


    Og den debat har vi haft før, hvor du tabte, så lad os bare glemme det emne, ingen grund til at ødelægge den fred der har været her i julen.


    Hva' snakker du om ??? Har da ikke noget med at ødelægge en stemning. Det er min egen mening om signaturer. Læs hvad jeg skriver !!!!!!!!!!!!!
    Nok nærmere dig der opfordrer, med sådan et tåbeligt og unødvendigt indlæg, der overhovedet ikke har andet formål end at kritisere mig.
    Drop det vås eller hvis du har noget personligt. Så send en PM. Jøsses kineser. :roller:

  • Signaturene er ikke lavet til tweaks froum, derfor er der ikke spec's i...


    Alt er lavet 100% selv, undentagen self. renderes, og det øverste er jo et rigtigt billed i baggrunden, ellers er alt lavet selv, UNDEN tutorials..


    Har også psd filerne, hvis nogen vil se ;)


    Ang. det du linker til på meye, var jeg lidt nybegynder den gang, og du vil måske kunne genkende, mange af elementerne, dog ligner de ikke helt hinanden, men måske tæt på.... og nogle af elementerne er også lavet på en anden måde..


    Men de sig's jeg laver nu, er 100% egen evner, har self. læst en masse tuts, men når jeg arbejder følger jeg ikke en..


    Jeg bruger ikke billeder til at lave baggrunde, men bruger mit elskede brush tool, og en masse filtres ;)


    Hvis der er sure miner over jeg poster dem, skal jeg nok lade hver i fremtiden, men nu hvor det er den enste tråd på tweak hvor man må poste, ville jeg da lige vise mine værker frem :D


  • Ingen sure miner her fra over det du poster. :9xo Synes meget af det du poster er godt lavet. At så valg af temaer og billeder måske ikke lige er min smag, det er jo noget andet - vi er jo heldigvis forskellige.
    Sorry for, at jeg lige blev lidt knotten på det andet ! Er bare træt af nogle personer, som konstant skal blande tingene sammen og ikke læser hvad der bli'r skrevet. Men det lærer de nok en dag.
    Post du bare løs af dine kreationer - jeg får ihf. idéer, som jeg afprøver ind i mellem. :9xo
    Edit: Til det med at folk skriver om at lave alting selv ! Tvivler på at der er nogen som ikke bare bruger et eller andet lånt. And so what ! Man gør vel hvad man har løst til og ikke hvad andre mener man skal. Slet ikke hvad nogle af de selvbestaltede eksperter mener. :rolleyes:

  • Overhovedet ingen suer miner S.STAACK. :) Skrev bare at HVIS det var 2-3 billeder lagt oven i hinanden, jamen så var det spild af tid at kommentere. :)


    Bentzin: Det var ikke for at svine dig til eller noget. Det var bare at vi havde haft diskussionen før, så derfor er det ikke nødvendigt at tage den op igen - lige så meget ment til mange andre. :) Og det med at du tabte, jeg kunne lige så godt skrive at man blev enige om at det ikke var nødvendigt at skrive sine specs i sine signaturerer - ville bare tage længere tid at skrive.
    Ang. stemningen: Lige så snart der har været en GOD diskussion her inde, så når visse personer (ikke kun dig) bliver trådt over tærene, jamen så bliver det den største omgang mudderkastning og ikke saglige argumenter - ikke for at jeg skal spille hellig, men jeg er i hvert fald ikke den værste.


    Anyways, S.STAACK, fortsæt endelig med at poste. Var slet, slet ikke ment på den måde, blot at det ville være spild af tid, hvis det var noget fis du stjal fra andre og manipulerede med. Ikke at det er noget fis at bruge, men det vil være noget fis at "prale" med på samme måde som du gør.

  • Så er det tid til en ny sig... i det mindste til jeg får taget mig sammen til at lægge min NFSMW øse ind i den næste sig...


    her kommer den


    [Blocked Image: http://img314.imageshack.us/img314/7154/tigersigvi0sd.jpg]


    vil lige sikre mig at alle kan læse teksten, og få noget feedback...


    den bliver sat ind som min sig imorgen eftermiddag... så kom med hurtig feedback

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200