QuoteDisplay MoreOprindeligt indl?g af The_Unforgiven
Kan man det ????
The_Unforgiven
Apparently, yes
QuoteDisplay MoreOprindeligt indl?g af The_Unforgiven
Kan man det ????
The_Unforgiven
Apparently, yes
QuoteOprindeligt indl?g af k?bk?b
Apparently, yes
det tror jeg ikke man kan
trist at h?re s?dan nogle oplevelser for har ikke selv haft dem...
QuoteOprindeligt indl?g af bentzin
Synes ikke vi skal have nogle svindlere herinde. Slet ikke hvis det er 100% bevidst.
Men det er rigtigt at det m? v?re de ansvarlige for Tweak.dk, der tager den beslutning. S? jeg ville, hvis et var mig, kontakte Martin og freml?gge sagen/facts for ham. Da det jo er ham der er den ?verste ansvarlige. Det er s? min mening.
Jeg ved godt at der ikke ligger en 100% vandt?t sag endnu, men de gentagende eksempler taler da for sig selv...
Jeg har mit p? det rene, og jeg vil med gl?de bidrage til at "knalde" ham
/Thomas
QuoteOprindeligt indl?g af hestenhenning
Jeg ved godt at der ikke ligger en 100% vandt?t sag endnu, men de gentagende eksempler taler da for sig selv...
Jeg har mit p? det rene, og jeg vil med gl?de bidrage til at "knalde" ham
/Thomas
Ned med svinene
Meld ham dog til panserne... S? kan det v?re han letter r?ven...
Det er bestemt ikke f?rste gang vi har s?dan en sag med netop Wiruz.dk.
Jeg vil derfor snakke med Martin om hvad vi her p? forummet kan g?re ved det
QuoteOprindeligt indl?g af Aerial
Det er bestemt ikke f?rste gang vi har s?dan en sag med netop Wiruz.dk.
Jeg vil derfor snakke med Martin om hvad vi her p? forummet kan g?re ved det
Det lyder godt, f? s?dan en svindler :ban:
Fordi han er :lame:
Og jeg er
P.S. Der tages forbehold for d?rlig humor..!
Nu har jeg ogs? selv v?ret ude for s?dan en omgang .. DAMN DET ER NEDER !
Vil give dig alt held og lykke ! ..
# OC-DOG
LOL!!
hmm tror jeg har handlet her p? siden 3-4 gange............og heldigvis for mig og s?lger, er der ikk nogen der har pr?vet p? og snyde mig.......alt er g?et glat og modtaget min ting dagen efter
fanme dejligt der stadig findes ?rlige mennesker
WiruzDK er l?st p? brugernavn og seneste ip-adresse.
Hvis du ?nsker at blive "l?st op" igen s? send mig en mail.
S?dan !
QuoteOprindeligt indl?g af Martin
WiruzDK er l?st p? brugernavn og seneste ip-adresse.
Hvis du ?nsker at blive "l?st op" igen s? send mig en mail.
Synes nu mere du skulle banne ip s? han slet ikke kan komme ind p? sitet, og hvis han s? skifter ip og logger ind, s? banner du bare den ogs?
damn det var god Dan frar?dede mig at handle med ham inde over Oc.dk ! ! !
og synes det er synd for dem som er blevet snydt af den nar! godt han nu er v?k fra dette forum!
Hvorfor tager i ikke IP'en ogs? finder hans adresse ogs? evt. give den til politiet s? han kan f? b?de og i kan f? jeres penge tilbage.
QuoteOprindeligt indl?g af Patrick S
Hvorfor tager i ikke IP'en ogs? finder hans adresse ogs? evt. give den til politiet s? han kan f? b?de og i kan f? jeres penge tilbage.
det kan du ikke bare lige f? udleveret. Det kr?ver en dommerkendelse
Ikke hvis du finder hans navn og bare lige klikker p? kraks...
Fjernet af Aerial
her bor han hvis det havde v?ret mig havde jeg personligt tager derhen og beat the crap out of ^? =Un+?=&/`#%==/?)#=)%&#%?= hader s?danne mennesker de skal KNUSE !
ja jeg siger bare betal ALTID pr." efterkrav " og det kan ikke siges nok..
WiruzDK skal man ALDRIG handle med - han snyder og fupper n?r han har lyst og kan komme til det...
Jeg ved i hvert fald at du ikke er den f?rste der har problemer med ham
QuoteOprindeligt indl?g af Patrick S
Lad v?r med at udtale dig om noget du tydeligvis INTET ved om....
1. Hans IP kan du bruge til nada - indtil du (l?s politiet) st?r med en dommerkendelse hos hans ISP'er. (og g?r han s? p? nettet fra job-skole-netcafe - s? kan du t?rre r?v med den kendelse)
2. Politiet har alts? andet end den slags at tage sig til.
Udover det - s? er det sgutte s? sv?rt - det m? da v?re mindst en person som har SOLGT noget til svindleren - og s? har man jo hans adresse...
Btw: T?sk med et bat - det er hvad han burde ha' - n? ja ok - s? en v?d berlinger da...
QuoteOprindeligt indlæg af Happy^
Synes nu mere du skulle banne ip så han slet ikke kan komme ind på sitet, og hvis han så skifter ip og logger ind, så banner du bare den også
ORIENTERING:
Så er han tilbage igen - bare så folk ved det. Har ram-salg i gang på http://overclocking.dk/forum.a…raade&id=167781&emneID=12 og her i vores Køb og salg .
Han hedder nu mat.dk - Martin har fået en PM.