!!WiruZDK Svindler!!

Oprindeligt indl?g af bentzin
    Synes ikke vi skal have nogle svindlere herinde. Slet ikke hvis det er 100% bevidst.
    Men det er rigtigt at det m? v?re de ansvarlige for Tweak.dk, der tager den beslutning. S? jeg ville, hvis et var mig, kontakte Martin og freml?gge sagen/facts for ham. Da det jo er ham der er den ?verste ansvarlige. Det er s? min mening.

Jeg ved godt at der ikke ligger en 100% vandt?t sag endnu, men de gentagende eksempler taler da for sig selv...

Jeg har mit p? det rene, og jeg vil med gl?de bidrage til at "knalde" ham :)
    /Thomas

Oprindeligt indl?g af hestenhenning

Jeg ved godt at der ikke ligger en 100% vandt?t sag endnu, men de gentagende eksempler taler da for sig selv...

Jeg har mit p? det rene, og jeg vil med gl?de bidrage til at "knalde" ham :)
    /Thomas

Ned med svinene :P

Meld ham dog til panserne... S? kan det v?re han letter r?ven...

Oprindeligt indl?g af Aerial
    Det er bestemt ikke f?rste gang vi har s?dan en sag med netop Wiruz.dk.

Jeg vil derfor snakke med Martin om hvad vi her p? forummet kan g?re ved det

Det lyder godt, f? s?dan en svindler :ban:

Fordi han er :lame:

Og jeg er :dance:

P.S. Der tages forbehold for d?rlig humor..!

• hmm tror jeg har handlet her p? siden 3-4 gange............og heldigvis for mig og s?lger, er der ikk nogen der har pr?vet p? og snyde mig.......alt er g?et glat og modtaget min ting dagen efter

fanme dejligt der stadig findes ?rlige mennesker

4070 Ti Gigabyte

• Hvorfor tager i ikke IP'en ogs? finder hans adresse ogs? evt. give den til politiet s? han kan f? b?de og i kan f? jeres penge tilbage.

Oprindeligt indl?g af Patrick S
    Hvorfor tager i ikke IP'en ogs? finder hans adresse ogs? evt. give den til politiet s? han kan f? b?de og i kan f? jeres penge tilbage.

det kan du ikke bare lige f? udleveret. Det kr?ver en dommerkendelse

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

• Ikke hvis du finder hans navn og bare lige klikker p? kraks...
    Fjernet af Aerial

her bor han hvis det havde v?ret mig havde jeg personligt tager derhen og beat the crap out of ^? =Un+?=&/`#%==/?)#=)%&#%?= hader s?danne mennesker de skal KNUSE !

• ja jeg siger bare betal ALTID pr." efterkrav " og det kan ikke siges nok..

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

• WiruzDK skal man ALDRIG handle med - han snyder og fupper n?r han har lyst og kan komme til det...

Jeg ved i hvert fald at du ikke er den f?rste der har problemer med ham

Oprindeligt indl?g af Patrick S
    Hvorfor tager i ikke IP'en ogs? finder hans adresse ogs? evt. give den til politiet s? han kan f? b?de og i kan f? jeres penge tilbage.

Lad v?r med at udtale dig om noget du tydeligvis INTET ved om....

1. Hans IP kan du bruge til nada - indtil du (l?s politiet) st?r med en dommerkendelse hos hans ISP'er. (og g?r han s? p? nettet fra job-skole-netcafe - s? kan du t?rre r?v med den kendelse)

2. Politiet har alts? andet end den slags at tage sig til.

Udover det - s? er det sgutte s? sv?rt - det m? da v?re mindst en person som har SOLGT noget til svindleren - og s? har man jo hans adresse...

Btw: T?sk med et bat - det er hvad han burde ha' - n? ja ok - s? en v?d berlinger da... :boxing: