OC problem...

• Ville prøve at OC min cpu

Intel Pentium 4 1,7Ghz

men når jeg trykker delete inden windows starter viser den ikke det samme vindue som i alle de guider jeg har læst og set. I nogle af guiderne står der at jeg skal ændre FSB men der er ingen steder hvor jeg kan ændre de ting jeg skulle, hvad er der galt ?(

så hvis der er nogle der ved hvad der er galt eller har et link til en hp hvor jeg kan få et program til at OC min cpu, ville jeg blive meget glad.

På forhånd tak...

• tja. hvis du evt gad fortæller hvad for nogle komponeter din computer består af er det lidt lettere. Ram type (hastighed) bundkort (producent og model) og så videre. Ellers er det jo ret svært. Det kan jo også være du skal trykke f2. det svinger lidt fra producent til producent hvad der skal trykkes for at entrere BIOS

Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

Oprindeligt indlæg af ostermark
    tja. hvis du evt gad fortæller hvad for nogle komponeter din computer består af er det lidt lettere. Ram type (hastighed) bundkort (producent og model) og så videre. Ellers er det jo ret svært. Det kan jo også være du skal trykke f2. det svinger lidt fra producent til producent hvad der skal trykkes for at entrere BIOS

tror han mener at han ikke komme ind i sin BIOS

• øhh... ved ik rigtig helt hvad jeg har, har ik selv samlet den men ifølge Sandra har jeg:

Mainboard:
    Micro-star international., LTD MS-6507

Ram:
    256MB DDR-SDRAM Samsung PC2100 (133MHz).

• har prøvet med både F2 og F8, men så kommer der bare noget med fejlsikret tilstand...

Men når jeg trykker på delete kommer jeg ind i CMOS setup Utility. og hvis jeg så går ind i Standard CMOS Fetures står der hvor mange Ghz, FSB osv. men jeg kan ik ændre på noget af det....

Oprindeligt indlæg af tja
    har prøvet med både F2 og F8, men så kommer der bare noget med fejlsikret tilstand...

Men når jeg trykker på delete kommer jeg ind i CMOS setup Utility. og hvis jeg så går ind i Standard CMOS Fetures står der hvor mange Ghz, FSB osv. men jeg kan ik ændre på noget af det....

Så er din BIOS nok låst :roller: