Skal have formateret en ny HD til FAT32.. Hvordan gør jeg?

Fat32
-
-
Hvis det ikke er den du booter fra gør du følgende:
Start -> Kontrolpanel -> Administration -> Computeradministration -> Diskhåndtering i venstre side -> højreklik på drevet -> Formater. Derefter kan du vælge FAT32.
Hvis det er den hdd du booter fra smider du en boot-diskette i, genstarter, går ind i bios og sætter Floppy til boot device (hvis det ikke allerede er gjort). Den skulle derefter gerne starte op i Dos, eller også skulle du få mulighed for at vælge det. I Dos skriver du format <diskdrev>, f.eks. format c:.
-
Oprindeligt indlæg af r3ptile
Hvis det ikke er den du booter fra gør du følgende:Start -> Kontrolpanel -> Administration -> Computeradministration -> Diskhåndtering i venstre side -> højreklik på drevet -> Formater. Derefter kan du vælge FAT32.
Hvis det er den hdd du booter fra smider du en boot-diskette i, genstarter, går ind i bios og sætter Floppy til boot device (hvis det ikke allerede er gjort). Den skulle derefter gerne starte op i Dos, eller også skulle du få mulighed for at vælge det. I Dos skriver du format <diskdrev>, f.eks. format c:.
Kan jeg ikke, kan nemlig kun vælge NFTS.. Tror måske jeg ska bruge et program eller noget.. -
Hmm, prøv Partition Magic.
-
Lav en startdisk og boot fra den! herefter formater den!
-
Det har jeg lige foreslået. Jeez.
-
Oprindeligt indlæg af Krapylet^
Kan jeg ikke, kan nemlig kun vælge NFTS.. Tror måske jeg ska bruge et program eller noget..Det er ikke muligt at formattere en partition i fat32 der er større end 32 GB fra windows xp. Det skal gøres med en start-diskette som r3ptile skriver.
-
Oprindeligt indlæg af r3ptile
Det har jeg lige foreslået. Jeez.
Ja og det gør jeg sørme også! -
Oprindeligt indlæg af vandahl
Ja og det gør jeg sørme også!Hvilket var unødvendigt spam.