hej vil gærne prøve at oc min 3500+ (130nm) og vil gærne inrømme at jeg er en noob inde for oc af CPU :O. Alt hvad jeg ved er at det har noget med fps og multiplayer og ens ram. Men kan det virkelig passe at mine fps ikke vil køre 210 når mine ram for 2.85v???

overclock af amd64 3500+
-
-
Seriøst LOL..!
Fps og multiplayer??
Kan det passe det er FSB og multiplier du tænker på??
Hvis du ikke ved hvad selv de basale begreber betyder ville jeg nok holde mig fra det, og evt. læse nogle guides på nettet først!
-
Oprindeligt indlæg af OC-Dog
Seriøst LOL..!Fps og multiplayer??
Kan det passe det er FSB og multiplier du tænker på??
Hvis du ikke ved hvad selv de basale begreber betyder ville jeg nok holde mig fra det, og evt. læse nogle guides på nettet først!
lol ups sorry sad med noget andet i tankerne da jeg skrev det
mente multiplier. Har læst en masse guides men synes bare det er mærkelidt at den ikke kan klare mere end 210 på FBS??
-
er det bh5 eller hvad har du opdateret din bios og det er FSB det hedder og ikke fps
-
Oprindeligt indlæg af ultima
er det bh5 eller hvad har du opdateret din bios og det er FSB det hedder og ikke fpstror jeg er lidt væk med udtrykkene i dag
det er Bh6 ram og bios er 1.30
-
prøv at sætte multiplieren ned og hæv så fsb`en lidt ad gangen for at se om det er din cpu der sætter grænsen. Hvis ikke så kører du nok med for stramme timings.
-
Oprindeligt indlæg af ultima
prøv at sætte multiplieren ned og hæv så fsb`en lidt ad gangen for at se om det er din cpu der sætter grænsen. Hvis ikke så kører du nok med for stramme timings.mine ram køre 2-3-2-5 men hvad skal jeg prøve og sætte dem til??
-
2.5/3-4-4-8. Så er du sikker på at det IKKE er rammene.. Hehe
-
Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
2.5/3-4-4-8. Så er du sikker på at det IKKE er rammene.. Hehe
Bh-6 vil så vidt jeg ved slet ikke starte ved cas3
jeg ville prøve med en divider på ram for at se om det er dem