syntes at der er mange her inde der direkte hader hol.dk.... men hvorfor?
jeg syntes ikke at den har gjordt mig noget
why?
hva er det folk har imod hol?
-
-
Fordi der er mange mindre årige som kommer med mega latterlige indlæg og dem er der desværre også kommet mange af her på Tweak på det sidste
-
Oprindeligt indlæg af icemann
Fordi der er mange mindre årige som kommer med mega latterlige indlæg og dem er der desværre også kommet mange af her på Tweak på det sidsteTjaaaaaa - man kunne jo nævne en vis person - som postede en helvedes masse posts i sin egen købs tråd - bare for at holde den "på listen" - på forsiden. Den slags hører måske til på HOL - men sgu ikke på Tweak - ikke i mine øjne i hvert fald..
-
tjaa, grunden til at vi sviner hol til er at alle tråde der inde er overfyldte med spam og posthunting.
hvilket vi desværre ser mere og mere her på forum, syns det er meget averligt, da tweak.dk ellers har været et meget godt forum.
Folk kan ikek længere se hvor de skal poste deres tråde, de poster bare i ot eller i hardware, "For der er der flest der ser dem", jamen sådan er spillet bare ikke.
der er så mange tråde i OT som omhandler noget som skulle være placeret i software, og der er mange salgstråde i hardware, eller folk stiller et problem, men hovedideen med tråden er at folk får lidt mere fokus på deres egen salgs eller købs tråd, det er imo meget lamt.
Og nu der er lukket op, det er virkelig irreterende at der er så mange der ikke fatter at et svar i en tråd ikke bare kan være
"Hehe..."
eller
":lame: :ban:
"
Hvad er det lige der gør at folk tror at dem der har lavet tråden får noget ud af det?
man kan ikke bruge det til en skid.Syns sq der skal strammes op, og admins skal tage fat ved deres nosser og se at få slettet mange flere lame ass indlæg (jeg har selv fået slettet et i fyrværkeri tråden; jeg skal at jeg skulle have *censur* men siger meget højt bang)
og flytte tråde. jeg er sq ikke selv en skide helt på det her område, det er der sq ikke nogen af os der er, syns der skal en generel opstramning til nu, inden der er nogen der bliver for trætte af lortet og skrider. det ville da være averligt - ikke ?Og til dig teffer, jeg undrer mig egentlig ikke over at du skriver det du gør her, altså laver den her tråd. for der kommer godt nok meget, "ubrugeligt" fra din hånd af.
OPSTRAMNING IS NEEDED
/me
-
Oprindeligt indlæg af Teffer
syntes at der er mange her inde der direkte hader hol.dk.... men hvorfor?
jeg syntes ikke at den har gjordt mig noget
why?Hvorfor?
Fordi de har en bruger som hedder PC_Munken...
Derfor...
-
Oprindeligt indlæg af FlexQ
Og til dig teffer, jeg undrer mig egentlig ikke over at du skriver det du gør her, altså laver den her tråd. for der kommer godt nok meget, "ubrugeligt" fra din hånd af.
OPSTRAMNING IS NEEDED
mener du mig? jeg gad sQ da bare godt at vide hvad der er så dårligt ved hol!
og jeg er da selv en af dem der klikker "op" i en køb/salg's post!... de er de fleste da -
Har ikk noget personligt imod hol, men de ting folk har postet om er altså for langt ude
Quoteog jeg er da selv en af dem der klikker "op" i en køb/salg's post!... de er de fleste da
Undskyld med hvor klikker man "op"??
syns egentlig dine indlæg er meget gode/brugbare, så forstår ikk helt Flex's udbrud mod digTotalt
:
Jeg har li fået den "dejlig" popup om at man har fået en pms, så kigger self hvem det er fra, men den underlige besked var at jeg havde noget 0 besked(er) .. Hmm tak for oplysningen, mester :dots: Sku li af med det :]Edit: Hmm så ikk den der ot smiley var vred, det må i li lave om til en glad smiley eller sådan noget inde i jeres hoveder
-
Oprindeligt indlæg af KarGa
Har ikk noget personligt imod hol, men de ting folk har postet om er altså for langt ude
Undskyld med hvor klikker man "op"??
syns egentlig dine indlæg er meget gode/brugbare, så forstår ikk helt Flex's udbrud mod digTotalt
:
Jeg har li fået den "dejlig" popup om at man har fået en pms, så kigger self hvem det er fra, men den underlige besked var at jeg havde noget 0 besked(er) .. Hmm tak for oplysningen, mester :dots: Sku li af med det :]du skriver bare noget nyt i et indlæg i den tråd... så flyver den automatisk op;)
edit:
for det meste siger man "op";) -
Oprindeligt indlæg af Pulsedriver
Hvorfor?
Fordi de har en bruger som hedder PC_Munken...
Derfor...
Nice one
-
du skriver bare noget nyt i et indlæg i den tråd... så flyver den automatisk op;)
edit:
for det meste siger man "op";)Ja og det er du heldigvis en af de få der gør - i hvert fald så mange gange som du gjorde det....
:ban:
-
Oprindeligt indlæg af WizzarD
Ja og det er du heldigvis en af de få der gør - i hvert fald så mange gange som du gjorde det....
:ban:
der er jo ingen folk der ser tråden hvis den ligger på side 4?
jeg kigger normalt kun på s 1 og 2 (måske bare mig der fejler noget)
-
Oprindeligt indlæg af Pulsedriver
Hvorfor?Fordi de har en bruger som hedder PC_Munken...
Derfor...
Shhh!!! Han kan jo noget af det dybeste inden for hakking!!
-
Jeg har skam ikke noget imod Hol.dk, men de interesserer mig ikke...
-
Fordi HOL tit minder om en børnehave hvor folk hele tiden sviner hinanden... Det er ik' den fedeste omgangstone!
-
Oprindeligt indlæg af Bullfaegter
Ej, undskyld... jeg troede det var Hackning...
Men det hedder sikkert noget når man arbejder for NASA... du ved... fagsprog.
-
Oprindeligt indlæg af Bullfaegter
shit - det gad jeg godt kunne
Har personligt intet imod nogle HW-sites. Har kun prøvet Tweak og synes det er perfekt - hvorfor så søge andet ? :]
-
Det der med at holde sin tråd på forsiden har jeg intet imod, hvis man prøver og sælge noget..
-
Oprindeligt indlæg af Aerial
Har personligt intet imod nogle HW-sites. Har kun prøvet Tweak og synes det er perfekt - hvorfor så søge andet ? :]Jamen jeg kan jo simpelthen ikke være mere enig
-
der er jo ingen folk der ser tråden hvis den ligger på side 4?
jeg kigger normalt kun på s 1 og 2 (måske bare mig der fejler noget)
OG...??? - Hvad tror du selv der ville ske hvis alle lavede det latterlige stunt....
-
shit - det gad jeg godt kunne
Har personligt intet imod nogle HW-sites. Har kun prøvet Tweak og synes det er perfekt - hvorfor så søge andet ? :]
Hmmm - Nu håber jeg ikke din dame kigger med - meeeeeeeen : Er alle de damer du har "prøvet" så "dårlige" - siden du blev ved med at prøve så længe.........
(sorry var sgu for fristende..)