P4P800-E Deluxe og Zalman CNPS7000A-Cu

• Hvis nogen har samme kombination af motherboard og køler kunne jeg godt tænke mig at høre hvilket kabinet de benytter.

Jeg har selv et Aopen HQ08, men har det problem at køleren ikke kan monteres da den er i konflikt med strømforsyningen.

Vil også gerne høre hvis folk har et godt forslag til et kabinet med en god plads mellem motherboard og PSU. Problemet virker ikke så umiddelbart på andre motherboards, men netop på P4P800E sidder CPU soklen helt ude ved kanten og der er derfor ikke den nødvendige plads til at montere denne køler.

På forhånd tak!

• løsningen kan være at mode sit kabinet lidt..sætt psu et andet sted elelr lign... men det er et kendt problem...min har ca 3 mm at give af...ikke nemt at tage bundkort ud og ind :)

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Ja, ville umiddelbart også være den nemmeste løsning at sætte PSU'en et andet sted, men har desværre ikke plads til dette, pga. diske.

Har heller ikke reddi mulighed for at modde noget som helst på lige nøjagtig det punkt, da det simpelthen er et spørgsmål om der ikke er plads, men tak for det hurtige svar. :)

• Jeg har præcis samme MB og samme Zallmann. CPU er intel p4 prescott 3.2 (varmeværket).
    Det sidder nogenlunde i mit ZH-711H kabinet i Aluminium.
    Ved ikke om det hjælper