Mine små katte :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DarkhorZe


    Tror vidst heller ikke der er nogen der snakker om at sælge dem endnu ;)


    Læste det bare som om at det var nogle du havde købt eller fået, ikke at det var af egen avl, sorry.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Twilight


    Hmmm, så er de faktisk ikke lovligt solgt eller givet væk, da en kattekilling mindst skal være 12 uger når de kommer fra moderen. ;)


    Du har helt ret. ;)
    Men om det er lovligt eller ej, så er 8 uger imo nok, da de klarer sig godt uden deres mor.


    Det tog dem kun een dag at lære at bruge kattenbakken, det synes jeg er flot. :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips


    Vil den op på skærmen og ligge ?( ;) Det gør mine tit der er dejlig varmt :D
    Fandme synd for dem den dag der kommer en TFT ind af døren :P


    Den prøvede, men kunne ikke komme op. :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af axasion
    Har også en kat. Det er en RIGTIG nørd :P Den hedder Uzo btw (Hvis der er nogle der ikke ved hvad det er, så er det græsk brændevin eller lign.) Hunden og uzo smadrer tit hinanden og det er SÅ sjovt at se på! :T


    Her nørder den så lige: (sry for kvali)


    Den er da nok lige lidt for sej, hvad spiller den CS ? ROFL :))

  • Hvor er de SØDE!! Misundelse! Min kat er efterhånden 7 år gammel tror jeg, og stadig pisseagressiv på en killingeagtig måde.. Det er blevet lidt voldelidt dog, da han efterhånden vejer en pæn mængde kilo :P

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Nej - hvor er de nuttede :)
    Godt nok længe siden jeg har haft en kat i den størrelsorden.
    Har selv 3 fuldvoksne katte.
    1 rød hankat - Ham'mis
    1 rød hunkat - Kisser (Røde hunkatte er en sjældenhed. Også hende der er i min Avator)
    samt det mest forskruede monster af en kat - min norske hun-skovkat, med stamtræ og det hele. Hedder noget med Linette Charlotte et eller andet. I daglig tale bare - Musse :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF
    :D


    nåhhh hvor er den sød :D..... men tænkte lige mere på at den hale er den ikke lidt tæt på køleren...... ;);) Det ville nok ikke komme til at se så heldigt ud vis den kommer for tæt på ;)

  • Hejsa


    ja ja to gange rulde steg med pels på det er sådan nogle min hund plejer at pelse hvis han ellers kan fange dem
    ja han er ikke så glad for katte


    kan heller ikke selv lig dem men det er bare mig


    men tillykke med dem...

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GLA


    nåhhh hvor er den sød :D..... men tænkte lige mere på at den hale er den ikke lidt tæt på køleren...... ;);) Det ville nok ikke komme til at se så heldigt ud vis den kommer for tæt på ;)


    Blæseren sidder heldigvis inden i kabinettet, den er bare sat til at fjerne luft fra mit 9800 pro som bliver sindsygt varmt og clocker af helvede til. :))


  • Mange tak. :D Jeg var heller ikke så meget for katte må jeg indrømme, men efter jeg har prøvet at have mine egne har det ændret sig lidt. Det er lidt nemmere end en hund, men skal da også have en hund når jeg bliver gammel og flytter i hus. ;) :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af axasion
    2 bedste navne til katte er: Shibby, og Uzo! PASTA! :T


    Eller ikk? :boxed:



    Uzo..... Puha!!! Det "navn" har jeg ikke gode minder med... Det skal jeg ikke have mere af :drink:......


    Men hva med navn som Sten og Stoffer de ligner ihvertfald sådan nogle de 2 katte ;) :))