hej hvor meget kan et gf2 mx 420 klare? Jeg kører 210/340. Lige nu kører det 4x AGP men tør jeg sætte AGP til 8x? Der er std køling, dvs ingenting på ram og en mini profil på core. Kan det også trække fast writes?
-
-
fast writes kan alle nyere grafikkort godt trække, hvis ikke alle, der en en lidt længere forklaring på hvad det er
agp 8x kan KUN køre hvis dit grafikkort understøtter det, og det gør dit ikke, men der sker intet ved at sætte det til 8x
det er et geforce 4 mx 420og ikke et geforce 2 mx 420, for det findes ikke
men der er næsten ingen forskel på de kort alligevel.
altså forskel på geforce 2 mx 400 og dette mx420
-
der kan da ikke være lille forskel på et ringe kort og et som ikke er der
efter hvad jeg har hørt skulle GF4mx clocke ret godt. der er ikke andet at gøre end at prøve sig frem.. -
shahid_2dk - ok da mx 400 så :D. men mener at der står mx 420 på printet. Jeg troede heller ik det fandtes men se her
-
Oprindeligt indlæg af mikromilton
shahid_2dk - ok da mx 400 så :D. men mener at der står mx 420 på printet. Jeg troede heller ik det fandtes men se herja der står mx 400
kom så se hvor meget du kan overclocke
-
250/380 nu tør jeg ikke mere, prøver lidt steam og ser hvad den siger. Fik 3035 i 01SE lige før
-
Jeg kunne OC mit passiv kølet GF4 MX440 næsten 100% på core og ram...
Og det var passivt kølet...
-
250/380 nu tør jeg ikke mere, prøver lidt steam og ser hvad den siger. Fik 3035 i 01SE lige førdet brænder jo ikke bare af hvis det ikke kan mere, du får bare grafikfejl i spil og 3dmark, så sætter du den bare lidt ned igen
kom nu mere
-
hmm. måske skulle man finde sit gamle gf4 mx440 frem
-
Hehe... Kan huske at GF2 lavede de SJOVESTE grafik fejl i 3dmark01
Der kom farvede pletter OVERALT... Så det lignede bare at alle derhenne havde haft den vildeste splatgun krig
Og så kom der pludselig en pæl igennem dragen eller bilen
Og ham der matrix guttens briller forsvandt
-
En af mine venners MX420 kunne OC på core 250@540
... Over 100%.. Det var med god luft.. Hehe
-
arg, den laver de der pixel fejl ved 390 ram
. Jeg har lige købt et fx5200, hvad akn det af oc muligheder?
-
arg, den laver de der pixel fejl ved 390 ram. Jeg har lige købt et fx5200, hvad akn det af oc muligheder?
Hvilken model/mærke er det? -
icemann > jeg ved det ikke, er der forskel på det?
-
icemann > jeg ved det ikke, er der forskel på det?
Humm ved du ikke hvad du har bestilt?
Og ja der er mange forskellige fx5200
De dårligste er dem med 64-bit memoryinterface.Hvis du kan afbestille det vil jeg hellere foretrække et GF4 TI4200 ell ATI R9600 PRO som koster ca 800,00 og er en del bedre end fx5200.
-
Jeg havde engang et Geforce4 MX420 fra MSI som jeg skulle OC'e lidt..
Jeg havde smidt en lille 50mm blæser på, bare for at være sikker.Så skulle der Overclockes..
Jeg kom til at banke PowerStrip i top og fandt ud af at kortet kørte fint ved 332/441... fint nok... (mener standard var 166/175) eller noget i den stil..
http://home.no/jackiechan15/oc1.jpgSå prøvede jeg at afinstallere Pstrip og installere den igen.. YES.. jeg kunne OC'e videre
Jeg endte på 340/549 da jeg var færdig.. Der ville det ikke mere..
http://home.no/jackiechan15/oc.jpgNu kører den standard igen, da den sidder i mine forældres PC, og jeg ikke vil risikere noget
-
jeg har fundet max når den samtidig skal køre stabilt. 265 / 375. Icemann jeg spørger lige ham jeg skal bytte med hvilekt mærke fx5200 det er, så håber jeg du vil hjælpe mig bagefter.. :]