Online slag af slik?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    kan ikke huske navnet, men de snakkede ellers for et lille års tiden siden om en forretning / kiosk der netop tilbød det.


    De havde f.eks sådan en party-kurv med massere af bajere , chips og slik ;)

    ¨
    arhg! Du må finde et link!

    så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Muffe
    Shell og 7-11 har jo åben 24/7..


    Tag til en af dem når du er hungrende på underlige tidspunkter!


    Eller lav et lille lager af dit yndlings fråde!


    Der er mindst 100 meter til den nærmeste Shell.
    Det med lager duer sgu ikke med mig. Lageret bliver ihvertfald tømt pænt hurtigt så.

    så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tunsnask


    Der er mindst 100 meter til den nærmeste Shell.
    Det med lager duer sgu ikke med mig. Lageret bliver ihvertfald tømt pænt hurtigt så.


    Vi har en hel skuffe fyldt med chokolade... Mars, Snickers, Lionbar, Twix, Bounty osv.
    Konen og jeg rører den faktisk aldrig, men den er rar at have, når der kommer børn på besøg. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tunsnask

    ¨
    arhg! Du må finde et link!


    Kollegaerne herinde kunne også huske dem, men sagde at forbrugerstyrelsen havde lukket dem.


    Tror det er noget med hvilke varer du må sælge på hvilke tidspunkter osv

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Kollegaerne herinde kunne også huske dem, men sagde at forbrugerstyrelsen havde lukket dem.


    Tror det er noget med hvilke varer du må sælge på hvilke tidspunkter osv


    Hvor er det bittert....
    The Hans: hvordan fan kan i holde det?

    så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tunsnask
    The Hans: hvordan fan kan i holde det?


    Det er ret nemt. Man bliver meget hurtigt træt af chokolade. Sjovt nok, man tænker aldrig " uhm jeg kunne æde en Snickers nu", når man har en skuffe fyldt med dem. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Det er ret nemt. Man bliver meget hurtigt træt af chokolade. Sjovt nok, man tænker aldrig " uhm jeg kunne æde en Snickers nu", når man har en skuffe fyldt med dem. ;)


    Til gengæld har jeg altid lyst til mocca selvom jeg har masser af bønner i skabet :]


    umm eeeelsker kaffe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Det er ret nemt. Man bliver meget hurtigt træt af chokolade. Sjovt nok, man tænker aldrig " uhm jeg kunne æde en Snickers nu", når man har en skuffe fyldt med dem. ;)


    Først bagefter man har spist dem :T

    så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Til gengæld har jeg altid lyst til mocca selvom jeg har masser af bønner i skabet :]


    umm eeeelsker kaffe


    Enig. ;)


    Arrgghh... Jeg kan ikke tåle Tweak i dag. Fik æbleskiver for lidt siden og nu må jeg ud og lave kaffe... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Enig. ;)


    Arrgghh... Jeg kan ikke tåle Tweak i dag. Fik æbleskiver for lidt siden og nu må jeg ud og lave kaffe... :))


    he he samme her.


    Men sidder på job nu (intet at lave) og skal hjem til en kæreste der har kværnet nogle bønner og lavet chokolade-kage

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    he he samme her.


    Men sidder på job nu (intet at lave) og skal hjem til en kæreste der har kværnet nogle bønner og lavet chokolade-kage


    Sød kæreste. :D


    Jeg skal ud og kigge på lidt strøm i kommende uge og er blevet inviteret til spisning og våde varer hos en ven og veninde i kommende weekend.
    De næste 3 uger, har jeg ellers ikke planer om at foretage mig meget andet, end det miniprojekt vi skal til eksamen i. Mangler bare lige at finde en gnist til det. :rolleyes:


    Efter jul kommer der automatgear på slæden. Har ledt efter en gearkasse i 4 år og har lige købt en reservedelsbil, som har en nyligt renoveret automatgearkasse i. :T


  • Det var da et et lille stykke tid :crazyeyes:

    så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Efter jul kommer der automatgear på slæden. Har ledt efter en gearkasse i 4 år og har lige købt en reservedelsbil, som har en nyligt renoveret automatgearkasse i. :T


    Fedt - bliver du glad for.


    Nyder virkelig mit på fuld tryk ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Enig. ;)


    Arrgghh... Jeg kan ikke tåle Tweak i dag. Fik æbleskiver for lidt siden og nu må jeg ud og lave kaffe... :))


    Ja ja .. Men mine vafler var bedre end dine æbleskiver .. *GG*


    Må så bare gemme den hjemmelavede tomatsuppe til i morgen, og så smide et læs i fryseren .. Nøj min mor har en skøn veninde .. :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Fedt - bliver du glad for.


    Nyder virkelig mit på fuld tryk ;)


    Har alle tweak guys bare røven fulde af penge?! Du har automat gear og hvis jeg ikk husker forkert købte du en fladskærm til 10k på qxl X|


    SNYD! :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    Har alle tweak guys bare røven fulde af penge?! Du har automat gear og hvis jeg ikk husker forkert købte du en fladskærm til 10k på qxl X|


    SNYD! :D


    Han er også en gaaaaaaammel mand ;)

    så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir