NFSU2, vis din bil, officielt topic ;)

  • Jeg har gennemført spilet 3 gange af mange årsager, men til sidst begyndte jeg at rode lidt med tuning og fandt ude af følgende.
    1. støddemper skal næsten i bund på baren så er bilen stv og stå godt på vejen i svingene
    2. ved indstilling af turbotryk og moment skal de to første bar helt i bund og evt. ned med den tredje så man få max på de sidste og for max hastighed skal der max i begge to i sidste bar
    3. gearkassen er meget indviklet men generalt skal der ikke pilles ved de enkelte gear da de er rimeli ok det er bedst til start med at finjustere i den hvist nederste som justerer alle gear samtidig menge af mine biler kørte bedst med indstilling omkring 4.0


    Der var sq meget mere men hukommelsen er ikke hvad den har været.


    Håber i forstå det og kan bruge det til noget. God fornøjelse :9xo


    P.S. Når spillet er gennemført kan man tune alle biler og montere bodykit og alt det pjat man har lyst til alt er nemlig tilgenkelig.

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Jeg synes da det er okay - har først lige fået spillet nu (49,95 kr. i Kvickly).
    Så jeg har det fint med, at se hvad andre har. :9xo


    Koster det virkelig kun 50 kr?

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Quote

    Originally posted by Pow


    Nej, det koster 49.95
    :razz:


    Hvorfor vidste jeg bare, at en eller anden ville sige det der? :))
    Men er det rigtigt? koster det kun 49,95 danske kroner?


    Jeg :boxing: hvis en eller anden siger noget med: "Nej! Det koster 20 Euro", eller noget :evil:

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

    Rettet 2 gange, sidst af TheSnake ().

  • Quote

    Originally posted by TheSnake


    Hvorfor vidste jeg bare, at en eller anden ville sige det der? :))
    Men er det rigtigt? koster det kun 49,95 danske kroner?


    Jeg :boxing: hvis en eller anden siger noget med: "Nej! Det koster 20 Euro", eller noget :evil:


    Jeps det gør det - ihf. i min Kvickly, i denne uge. Købte det i mandags.
    Nice game imo. :9xo
    Tror lige jeg napper lidt medicin og så ska' der køres ræs. ;)