Spærring af bruger?!??!?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gnavpot


    Jeg håber da så sandeligt, at opfordringen til at tænke på vores sprogbrug ikke handlede om retskrivning.


    Ikke alle staver lige godt, men det skal helst ikke ende med, at dårlige stavere ikke tør stikke snuden frem i et diskussionsforum, fordi deres stavning bliver kommenteret.


    Arh, bob bob ;) - værre var det da heller ikke, at oplyse folk om hvordan generel staves :]


    Tror heller ikke det var det han henledte tankerne på da han skrev om sprogbrug ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gnavpot
    Jeg håber da så sandeligt, at opfordringen til at tænke på vores sprogbrug ikke handlede om retskrivning.


    Nå ja, du forstår jo ikke smileys.
    Jeg er godt klar over, hvad Devil mente med sin post, men valgte at omskrive tolkningen af den en anelse.


    Quote


    Ikke alle staver lige godt, men det skal helst ikke ende med, at dårlige stavere ikke tør stikke snuden frem i et diskussionsforum, fordi deres stavning bliver kommenteret.


    Det er jeg skam udmærket klar over. Jeg kommenterer heller ikke andres stavning, men påpeger blot, at det altså hedder "generelt" og det kun fordi rigtig mange her, skriver "generalt" og når en af de perfekte elite-stavere, ja endda mit store idol, gør det - uha, det kan min lille hjerne slet ikke overskue.
    Selv om du ikke forstår den, får du alligevel denne.... ;)

  • for pokker da en dårlig karma vi har herinde :boxed: lad os allesammen tage hinanden i hænderne og synge en sang.. der er sku altid nogen der brokker sig, og så er der nogen der brokker sig over dem der brokker sig osv.. det er sku lige godt utroligt :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gnavpot
    Ikke alle staver lige godt, men det skal helst ikke ende med, at dårlige stavere ikke tør stikke snuden frem i et diskussionsforum, fordi deres stavning bliver kommenteret.


    Nej desværre er det ikke ret mange herinde der staver ordentligt. Med fare for, at der er en del der fare op af æsken, så vil jeg alligevel mene at det står dælme sløjt til med stavningen i dagens Danmark her på tweak.dk. Måske handler det også om ligegyldighed og om sjuskethed.
    Jeg er også af den opfattelse, at hvis folk ikke får at vide at det de laver/skriver er forkert. Ja hvo'n hulen skal de så lære det. Og så skal de efter min mening holde op med at pive - bare fordi de ikke er så gode til at stave. På med vanten og lyt til de råd og rettelser der kommer. That's the way to learn.
    Til dem som er ordblinde - dem er der jo ikke så mange af - så er det jo noget andet. Men det kan læres, hvis man vil og ikke bare bruger det som undskyldning.
    Hårde ord - men min mening - om det at stave ordentligt. Forsat god søndag. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ramaskriget
    for pokker da en dårlig karma vi har herinde :boxed: lad os allesammen tage hinanden i hænderne og synge en sang.. der er sku altid nogen der brokker sig, og så er der nogen der brokker sig over dem der brokker sig osv.. det er sku lige godt utroligt :roller:


    Og så er der dem, som lukker noget ud, for at lukke noget ud. Jeg gider hverken holde hænder med nogen her eller synge en sag. :roller:


    Hvad snakker du egentlig om ?

  • Vil da gerne holde hænder. Men synger skidt. Er bedre til guitar...


    Men altså...skid da være med at der er dårlig stemning herinde. Så længe der er en grund til det :P

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Jeg har s.. weekend - gider heller ikke sidde i rundkreds og synge ligegyldige sange. :rolleyes:
    Forstår heller ikke helt meningen med det indlæg. [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/Pat052.gif]


    Vil så nok også helst være fri for at høre jer to synge .. *GG* Men vil godt høre Berleburg spille guitar .. :D


    Og må så hellere passe min vaffelbagning .. De smager nemlig godt .. :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Vil så nok også helst være fri for at høre jer to synge .. *GG* Men vil godt høre Berleburg spille guitar .. :D


    Og må så hellere passe min vaffelbagning .. De smager nemlig godt .. :P


    Sjovt....gik faktisk og tænkte på vafler i går...


    Tag nogle med hjem til mig, så spiller jeg noget guitar :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Og må så hellere passe min vaffelbagning .. De smager nemlig godt .. :P


    Nice


    umm kæresten laver chokoladekage til jeg kommer hjem fra job :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Hehe .. De er nok kolde inden jeg kan nå til Fyn .. Men kan da spørge min moster ad, om hun kan bage vafler og levere ud .. Hun bor da trods alt i 5220 .. :))


    Alletiders, kommer jo til Odense hver dag :P

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Og så er der dem, som lukker noget ud, for at lukke noget ud. Jeg gider hverken holde hænder med nogen her eller synge en sag. :roller:


    Hvad snakker du egentlig om ?


    sarkasme...... jeg mener bare at det ikke er skide fedt sted når folk hele tiden er på nakken af hinanden. se det bliver jo hele tiden til sådan noget her. folk brokker sig fandme til højre og venstre. der burde egentlig være nogle noget strammere retningslinier herinde. f.eks. den her debat. en eller anden der kalder sig kolort kalder alle spasserhoveder fordi han tror der er en der havde spærret hans bruger.. det udvikler sig til en konflikt mellem mikkel og disc-one...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Uuuundskyld .. Men vafler er altså bare lidt for gode .. :))


    Det har du helt ret i... Slurp... ;)
    Hmmm... Er lidt doven i dag... Hmmmm... Æbleskiver kan også gøre det. Dem har jeg i fryseren. :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Det har du helt ret i... Slurp... ;)
    Hmmm... Er lidt doven i dag... Hmmmm... Æbleskiver kan også gøre det. Dem har jeg i fryseren. :T


    Det fik jeg i går :D Med Glögg...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ramaskriget
    sarkasme...... jeg mener bare at det ikke er skide fedt sted når folk hele tiden er på nakken af hinanden. se det bliver jo hele tiden til sådan noget her. folk brokker sig fandme til højre og venstre. der burde egentlig være nogle noget strammere retningslinier herinde. f.eks. den her debat. en eller anden der kalder sig kolort kalder alle spasserhoveder fordi han tror der er en der havde spærret hans bruger.. det udvikler sig til en konflikt mellem mikkel og disc-one...


    Næ denne tråd blev sådan set lukket og slukket ved første svar (Martin). Bestemt også derfor jeg ikke gider gentage når der er svaret.


    Btw -> Med sådan en tone og nick er det jo lidt svært at tage manden seriøst :evil:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Uuuundskyld .. Men vafler er altså bare lidt for gode .. :))


    Det er altså tarveligt :( har ikke en disse guf overhovedet og heller ikke ingredienser til noget lign. :rolleyes:
    Ang. det der med at synge, så har jeg sunget i kor og var næsten lige ved at komme ind på Skt. Annæ.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Det er altså tarveligt :( har ikke en disse guf overhovedet og heller ikke ingredienser til noget lign. :rolleyes:
    Ang. det der med at synge, så har jeg sunget i kor og var næsten lige ved at komme ind på Skt. Annæ.


    Hans har jo opsporet min adresse, så i kan da bare komme til vafler *GG* Selvom det nok vil tage ret lang tid, hvis han først skal over efter dig .. :))