V: Sapphire 9700 Pro + H2O.

  • Hey.


    Hvis jeg skal sælge mit trofaste Sapphire 9700 Pro med J2O hovede, hvad vil jeg så ca. kunne tage for det? 9800 Pro koster 1.800 kr. fra ny i dag, så 800 kr. er vel endda måske lidt højt sat for kortet alene? Hovedet er vel 100 kr. værd, og en del mere hvis man finder en kegle.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Hey.Hvis jeg skal sælge mit trofaste Sapphire 9700 Pro med J2O hovede, hvad vil jeg så ca. kunne tage for det? 9800 Pro koster 1.800 kr. fra ny i dag, så 800 kr. er vel endda måske lidt højt sat for kortet alene?

    Hovedet er vel 100 kr. værd, og en del mere hvis man finder en kegle.


    som du dog kan sige det :))

  • Hvis man kigger nærmere på det, så får du det ikke under 1800 inkl. porto for Sapphire modellen. Jeg sælger under alle omstændigheder ikke før omkring juletid da jeg ikke får et evt. X800 før da.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Hey.


    Hvis jeg skal sælge mit trofaste Sapphire 9700 Pro med J2O hovede, hvad vil jeg så ca. kunne tage for det? 9800 Pro koster 1.800 kr. fra ny i dag, så 800 kr. er vel endda måske lidt højt sat for kortet alene? Hovedet er vel 100 kr. værd, og en del mere hvis man finder en kegle.


    Link plz.. (til kortet altså - Johnny's flotte arbejde kender jeg jo.... ;) ) + et foto eller to måske..

  • Er lidt ligeglad om jeg køber et sapphire eller et connect 3D, ikke den store forskel der. Hvis du venter med sælge ryger prisen endnu mere ned på dit kort. Så vil 400-450 kr være mere rammende.