WoW - Test Server 40?

  • Er der nogen af jer der spiller på server 40???


    Ved godt der ere n bunke der spiller på test 3, men den er fandme så ustabil og laggy så det gør ondt :D


    Er der nogen der spiller på test40???


    Jeg spiller derinde og har en lvl 12 Night Elf Rogue...


    Account: Caswen


    Player name: Evilelf

  • Test server 40... spiller på server 36, der er stortset ingen lang.. meget lav delay, virkelig dejligt. Desværre måtte jeg ´gå af med min lvl 21 Human, paladin da jeg spillede på server 21 da den begyndte at lagge som helvede...
    Så skiftede til 36 og har en lvl 7, dwarf, paladin.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Klitgaard
    Test server 40... spiller på server 36, der er stortset ingen lang.. meget lav delay, virkelig dejligt. Desværre måtte jeg ´gå af med min lvl 21 Human, paladin da jeg spillede på server 21 da den begyndte at lagge som helvede...
    Så skiftede til 36 og har en lvl 7, dwarf, paladin.


    jamen det er lidt :lame: at sidde at sige andre server lagger mindre så derfor skifter du server.. på server 3 hvor jeg og vi andre Guild mates er.. der spiller vi med ingen lag indtil at der er mange andre på de andre server.. det vil sige alle servere i eastearn time zone lagger.. og nok også mange andre..
    men altså your chouse..


    i kan jo komme server 3 og have det sjovt med os andre :D


    Btw! nu når vi snakker om det.. jeg har pre order WoW det vil sige jeg for beta her den 26 til EU. og der laver vi den samme guild.. og vi vælger en server med low population :D den bliver jo nok forhøjet alligevel :P