fjerne køler på 5900xt

• hey er der nogen der ka fortælle hvordan man fjerner køleren på et leadtek winfast a350........... den kølepasta de har brugt har limet køleren fast til gpu ..........tør sku ik rigtigt bruge vold har ikke prøvet andet end ati og der fjerner jeg let køleren............... jeg ska ha vandkølehoved på

hvis der er nogle der har erfaring med modding af sådan et kort vil jeg meget gerne høre om det

mvh
    morten klos

• Jeg er ikke sikker men det lyder som det samme problem man har med at fjerne køleren på en amd 64 cpu... Måden du går det på er, at du skal dreje heatsinken roligt frem og tilbage, og hive en smule op i heatsinken, efter noget tid skulle det sejl, der binder de 2 ting sammen, slippe.

Det skal lige siges, at du bliver så træt af at sidde og vride i heatsinken uden, at der sker noget at du begynder og flå i den... (Det gør jeg i hvert fald)

Men bare tag det roligt, og vrid lidt i den. Men du skal nok bruge lidt vold for at få den af ;)

Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

• hey takker en kombination af dreje og hårtørrer klarede prob..........takker erbødigst..........men nu kommer vi til mod eller overclock.............er der nogle der har erfaringer der har som sagt ikke prøvet andet end ati før