holy s**t
bare den pakke kommer i morgen
kan det virkelig være rigtigt...
holy s**t
Er det ikke noget ligende den 15-16/11 spillet udkommer i DK ? ... Eller husker jeg forkert ? ... Kan bare huske det er ca. midt i november. *G*
tror nok det er d.16
@ grillrotten
fik du ikke en kupon til hl2 sammen med dit grafikkort på et tidspunkt ??
Det er sgu da pænt vildt, hvis du allerede får det, eftersom udgivelsesdatoen endnu ikke er oprendt.
Tirsdag 16/11 kl 900 bliver den frigivet i butikkerne, er vist nok samtidig med i usa (hvor klokken så er en anden) , de danske butikker bl.a. ville lave natsalg dvs kl 2359, men det fik de ikke lov til, og den bliver også aktiveret på Steam kl 900 .
Edit. der er også nogle der allerede har fået pakken og taget billeder af den, men de kan heller ikke bruge det til noget før det bliver aktiveret.
QuoteOprindeligt indlæg af ROMkuglen
tror nok det er d.16
@ grillrotten
fik du ikke en kupon til hl2 sammen med dit grafikkort på et tidspunkt ??
Ok. Står der også på Boomtown kan jeg se ... Kan ikke huske om jeg har bestilt det, så smutter bare ind forbi shoppen efter skole på tirsdag ... Skal begynde på en skoleperiode på mandag ... Gaaab ... ... Når jeg er i området, så kan jeg jo lige så godt selv hente det. Så kan jeg måske også finde et par gamle games der er værd at spille igen.
Joh, det gjorde jeg ... Med det 9600 XT jeg havde før det gfx jeg lige har solgt for ikke så længe siden ... Men den HL2-dimmer røg med i handlen med det 9600 XT kort ... Det var jo dengang der var en evighed til at spillet kom ...
QuoteOprindeligt indlæg af ROMkuglen
holy s**t
hvor er den bestildt
Hehe jeg fik også en dejlig mail fra softexchange idag med samme besked
QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
Så er spørgsmålet om den blivet leveret med denne HER, om de sælger spillet før de må ... eller om det er en fejl ?.... Uanset så går det jo nok og ville jo være sejt hvis de bommede sig enten med vilje eller ej og nogle kunder fik det før. Så kan de sgu lære det. *G*
EDet ville være langt federe med togtransport, verdens hurtigste "tog" har kørt 9 mach på jorden
QuoteOprindeligt indlæg af rasmusvn
EDet ville være langt federe med togtransport, verdens hurtigste "tog" har kørt 9 mach på jorden
![]()
Ca. 10.500 km/t rent faktisk.. Nogen der så Discovery her i forgårs?
Det tog så fandme galt ud.. Altså hastigheden i det..
så er min også bestildt
334kr var da dyrt - giver 229kr for mit hehe
får det dog først et par dage efter men overlever det jo nok
øv
postmand per har svigtet mig
så jeg fik ikke pakken idag
det havde ellers været rart at lukke den pakke op
hvis den er sendt som pakke kommer den ikke lørdag
er sendt som brevpost
har selv købt et par spil fra fra den site og hvis du vælger brevpost for du først spillet 2 dage efter
Jeg har bestilt det på Softxhange.dk - GLÆDER MIG FOR VILDT!
brevpost? Der er jo absolut INGEN forsikring på når man sender som brevpost... tænk at i tør