Hvordan kommer man på Tweak.dk team???

Pulse - bruger i det?
-
-
Oprindeligt indlæg af Hayes
Kan man være sikker på der ikke er nogen form for keylogger indvolveret?Ja vis der havde været der mindste! havde der jo ikke været så sindsygt mange brugere;)
-
Oprindeligt indlæg af Shooqer
Hvordan kommer man på Tweak.dk team???Først opretter du dig inde på http://Http://dolphin.twistification.net efter det logge du ind og der kan du så vælge search for team også bare søg på tweak.dk også joine efter det downloade du så bare det lille program og give det dit brugernavn og adgangskode! og du kan bare beynde og trykke løs
-
Jeg tivvler på at det fungerer som spyware, for så burde
spyware-programmerne vel opsnappe det?Til Shooqer:
Tweak.dk's ID er: 6066
og password er: forum -
Ok, har hentet det nu.. Synes nu ikke der var et password indblandet
-
Oprindeligt indlæg af Hayes
Ok, har hentet det nu.. Synes nu ikke der var et password indblandetSkulle der da gerne være for at du kunne joine Tweak's team ?
-
Oprindeligt indlæg af Zlinky
Jeg tivvler på at det fungerer som spyware, for så burde
spyware-programmerne vel opsnappe det?Til Shooqer:
Tweak.dk's ID er: 6066
og password er: forumTak Zlinky
Du er den første der skriver mit navn med q.
-
Skulle der da gerne være for at du kunne joine Tweak's team ?
Jeg har heller ikke tastet nogen kode ind.
-
Oprindeligt indlæg af Shooqer
Tak Zlinky
Du er den første der skriver mit navn med q.
Hehe, overvejede at fremhæve et g i stedet, men gad ikk da jeg ved hvor træls det når folk ikk kan stave ens navn.
Jeg hedder selv Nicky, og det er der ret store problemer med. Indtil videre har jeg oplevet noget alá:
Nikki
Nicci
Nicki
Nickiy
Niki- mega belastende at hver gang der er et eller andet så skal man stå og stave sit navn
-
Oprindeligt indlæg af HAM
Jeg har heller ikke tastet nogen kode ind.
Underligt... nå jaja - bare I kommer ind
-
hehe...
der er ikke så mange der har joinet, men ok... det giver jo ikke rigtig nogen mening, men er da meget sjovt at se på
... hehe...
Og nej der er ikke nogen form for keyloggere indvolverede, der er flere store news sites osv. der har gennemtestet det, og det er ikke bogstaver og tal den sender, den logger bare antal gange man har trykket i tastaturet. og så sender den en gang i timen
...
-
Oprindeligt indlæg af FlexQ
Faktisk ikke en skid, men det er meget sjovt at se, jeg har lige joinet tweak.dk og laver en guide når jeg er færdig med lektier til dem som ik rigtig kan hitte u a det... og så må vi se hvor mange members vi kan få
... hehe..
Hva hedder du?... og joiner du ik team ?
... tweak.dk self
har et team hardtrance.dk mener jeg det hed -
Skulle der da gerne være for at du kunne joine Tweak's team ?
Hellere ingen password her;)
-
Op igen
-
*G* ... Griner dimmer ... Totalt ubrugelig, men er der jo tonsvis af ting der er. *G*
-
- Tja, så er det installeret og joinet Tweak.dk...... Havde det også inde engang, men havde helt glemt det....
-
Jeg skal æddermame love for at der er nogen der får trykket på et par taster
-
har "brugt" det i et stykke tid, joiner tweak.dk nu var på oc.dk før(de har plads nr 49)... vi skal da lige føre over oc.dk
-
Jeg har også lige prøvet programmet kort sidste år, men har fundet mit gamle login frem igen, så nu er jeg osse med på Tweak teamet.
-
Oprindeligt indlæg af Skraap
har "brugt" det i et stykke tid, joiner tweak.dk nu var på oc.dk før(de har plads nr 49)... vi skal da lige føre over oc.dkDen har jeg os været på, men gad ikke rigtig da der var så mange inaktive usere der inde, så jeg lavede mit eget lille team, fik faktisk en pæn plads
... hehe...