QuoteOprindeligt indlæg af engel
Det bedste jeg har formået, er en 5. plads i den bane.
Jeg har endnu ikke gidet - kører rundt og smadre hegn ![]()
Det bedste jeg har formået, er en 5. plads i den bane.
Jeg har endnu ikke gidet - kører rundt og smadre hegn ![]()
Jeg skulle også spille den 5-10 gange får jeg havde ordentlig kontrol over bilen ![]()
QuoteHvor hurtig tid og placering har i fået i den bane, hvor der kun er asfalt veje? Jeg fik 2. plads.
Er kommet på 1. pladsen et par gange og fører fra start til slut for det meste - Har først fået hentet spillet her for lidt tid siden, og syntes nu ikke det er så svært når man bare har taget et par runder...
Det med hvor man bare skal hoppe er jeg dog kun kommet op på omkring de 240 point indtil videre..
Kunne være fedt med multiplayer ![]()
!@#£¤€%$&! - HVORFOR BLIVER JEG NR CHOK HVER GANG?!? ![]()
DUUUUUMME LORTE-SPIL!! ![]()
Men hold kæft det er underholdende ![]()
Btw. Er jeg den eneste der har lagt mærke til at alle de andres biler er hurtigere end en's egen
![]()
QuoteBtw. Er jeg den eneste der har lagt mærke til at alle de andres biler er hurtigere end en's egen
Syntes nu fint min følger med
De starter godt nok lige hurtige end mig, men ellers ville det også blive for nemt ![]()
Syntes stadig det er utroligt så meget man kan smadre bilen og mens der står en halv meter flamme op af motoren, og lortet kører sku bare videre i en uendelighed ![]()
QuoteOprindeligt indlæg af Henrik-
Syntes nu fint min følger med
De starter godt nok lige hurtige end mig, men ellers ville det også blive for nemt
Syntes stadig det er utroligt så meget man kan smadre bilen og mens der står en halv meter flamme op af motoren, og lortet kører sku bare videre i en uendelighed
Hehe ja, bilerne er sq ikke sarte
- Hader bare når man har godt med fart på og så der ligger et eller andet skilt eller dåse i vejen så man flyver lang pokker i vold ![]()
QuoteHader bare når man har godt med fart på og så der ligger et eller andet skilt eller dåse i vejen så man flyver lang pokker i vold
Ja, syntes også nogle gange at bilerne kan blive til fly bare ved den mindst kant, hvor man andre gange bare kan smadre gennem en væg uden den rokker sig fra jorden....
Hader nu mere når man fx. fører fra start og så man i sidste runde bliver smækket lang pokker i vold - Hader det ![]()
Min rekord i Track Nr 2 er 4' 33" 69, hvad er jeres?
Hehe grineren i den bane hvor man skal kaste ham ud af bilen
![]()
Kan det passe det tager 25 min at hente?
QuoteOprindeligt indlæg af p3t3r
ja.. med 1 mbit
QuoteOprindeligt indlæg af p3t3r
Hvis du har hentet det på 25 minutter - så ja ![]()
Ah!
- nu hvor jeg har fundet ud af at man også kan bruge Nitro, ligger min tid lidt bedre ![]()
Den er nu på 4'06"89 ![]()
QuoteOprindeligt indlæg af Recon_99
Jeg har endnu ikke gidet - kører rundt og smadre hegn
1. plads her ![]()
QuoteOprindeligt indlæg af Mikkel
1. plads her
Jeg tror sgu godt nok at det kommer til at tage mig noget tid at avancere til førstepladsen, men nu har jeg da formået at slutte på en 3. plads .. Jeg nærmer mig da. ![]()
Jeg tror sgu godt nok at det kommer til at tage mig noget tid at avancere til førstepladsen, men nu har jeg da formået at slutte på en 3. plads .. Jeg nærmer mig da.
Thumbs up ![]()
Husk Nitro på 'ctrl' ![]()
Min tid er 4'03"06 og længden er 280,18 meter.
Tror jeg vil prøve den der rally-bane, selvom den er en del sværere at køre på ![]()
Husk nu at køre under lastbilen - det giver et godt forspring, for der er ingen af de andre der benytter den mulighed ![]()
Tror at det bliver et hit som afslapning til lan, he he ![]()