æmning af slanger

• Hey jeg har et problem med mine slanger... Som overskriften lyder, så kan jeg ikke få min slanger til, at makke ret :( På grund af slangen, som går fra mit cpu køler hoved og ned til mit akvarium er bøjet, så får slangen mit akvarium til at vælte... :( og så tænkte jeg på om nogle af jer, har haft samme problem og muligvis har fundet en løsning ?

[Blocked Image: http://christiant.webbyen.dk/billed.asp?PrivatBilled=4442207]

Edit : Kom nu... I må da have nogle fif i gerne vil dele ?

Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

Rettet 2 gange, sidst af b34tz0r ().

Oprindeligt indlæg af b34tz0r
    Hey jeg har et problem med mine slanger... Som overskriften lyder, så kan jeg ikke få min slanger til, at makke ret :( På grund af slangen, som går fra mit cpu køler hoved og ned til mit akvarium er bøjet, så får slangen mit akvarium til at vælte... :( og så tænkte jeg på om nogle af jer, har haft samme problem og muligvis har fundet en løsning ?

[Blocked Image: http://christiant.webbyen.dk/billed.asp?PrivatBilled=4442207]

Edit : Kom nu... I må da have nogle fif i gerne vil dele ?

Evt. nogle vinkelstykker. :))

• Ok, jeg har selv tænkt på at anskaffe mig nogle vinkel stykker... Dem kan jeg få gratis, men når jeg tænker på det, synes jeg ikke det vil se pænt ud ?

Jeg har hørt at bøjelige slanger let "knækker" (bøjer sammen) då vandet har svært ved at løbe igennem... Men så har jeg set nogle fjedre agtige ting til de slanger, så de ikke er så bøjelige, men så er vi vel hvor vi startede ? :)
    Jeg tror nu bare det er fordi min slange er lidt for lang...

Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

Oprindeligt indlæg af Aerial
    Jeg har også et waterchill og jeg har skiftet alle mine slanger ud med nogle jeg fik for en slik i bauhaus.

Kan godt anbefales som den billige løsning ;)

Og det anbefaldede Studiedata mig også... Men jeg kender ikke nogle der gider køre mig til det nærmeste bauhaus... Det er rimlig langt væk :(
    Kan man ikke få nogle i silvan, eller sådan nogle steder ?

• Nu har jeg fået slangerne til at makke ret :) Jeg Klippede bare ldit af dem, så de ikke var så lange... Dejlig simple løsning :P