Post dit desktop

  • ja tror jeg da nok det er :D http://www.samurize.com som der linkes til længere oppe....men faktisk er det ikke din desktop som sådan....den lægger det du nu laver OVER dit normale desktop, så man skal lige skrue ned for alpha på baggrunden af det og sætte click through på.....ellers kan man ikke se sine ikoner bagved :) ---men godtnok et program der er nemt at bruge, men kan meget!

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Teffer
    how does Samurize work?.. syntes ik rigtig jeg ka finde ud af det:O


    Du starter dit config tool op..
    Til højre har du noget der hedder add meter(se attachment), hvor du kan tilføje forskellige funktioner så som uptime, clock etc. Det skal nævnes, at hvis du vil ha dine temp, sakl du ha installeret mother board monitor 5, som du kan finde under tweak.dk´s downloadsektion. Hver enkelt funktion kan du modificere med fonts, transparency, position osv, når den er markeret..
    Filen skal gemmes under Configs i samurize mappen...
    Når så du har lavet en lille opsætning, starter du samurize op og der kommer et icon frem nede til højre. Dette højreklikker du på og vælger select config file og vælger den du lige har lavet.. Vupti..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |KLS|


    Du starter dit config tool op..
    Til højre har du noget der hedder add meter(se attachment), hvor du kan tilføje forskellige funktioner så som uptime, clock etc. Det skal nævnes, at hvis du vil ha dine temp, sakl du ha installeret mother board monitor 5, som du kan finde under tweak.dk´s downloadsektion. Hver enkelt funktion kan du modificere med fonts, transparency, position osv, når den er markeret..
    Filen skal gemmes under Configs i samurize mappen...
    Når så du har lavet en lille opsætning, starter du samurize op og der kommer et icon frem nede til højre. Dette højreklikker du på og vælger select config file og vælger den du lige har lavet.. Vupti..


    ...
    jeg har lavet en nu... syntes ik det er pænt btw. jeg kan ikk Joine filen... hvordan siger du at jeg gør det...?

  • altså det er ikke helt at forklare alt hvad det kan, for det er x-tremt omfattende, men load fx default, og gå så igang med at tilføje scripts til fx winamp eller hvad du nu har liggende........og mbm hvis du har det installeret...og så kan man lære at justere på det.....det er altså nemt at gå til men det kræver noget tid....og så til sidst skal man indsætte en baggrund, gemme det og indlæse det i client...hvis du så skruer lidt ned for alpha i baggrundfarven så kan du stadig se dine ikoner osv....og fæstne til skærmkanter, klik igennem og load at start....(tag den danske sprogpakke med btw....)


    jeg brugte 2½ time på at lave mit så jeg var rimelig tilfreds, og har så justeret masser af ting efterfølgende...overvejer hvad jeg ellers skal smide på det :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    altså det er ikke helt at forklare alt hvad det kan, for det er x-tremt omfattende, men load fx default, og gå så igang med at tilføje scripts til fx winamp eller hvad du nu har liggende........og mbm hvis du har det installeret...og så kan man lære at justere på det.....det er altså nemt at gå til men det kræver noget tid....og så til sidst skal man indsætte en baggrund, gemme det og indlæse det i client...hvis du så skruer lidt ned for alpha i baggrundfarven så kan du stadig se dine ikoner osv....og fæstne til skærmkanter, klik igennem og load at start....(tag den danske sprogpakke med btw....)


    jeg brugte 2½ time på at lave mit så jeg var rimelig tilfreds, og har så justeret masser af ting efterfølgende...overvejer hvad jeg ellers skal smide på det :)


    det var ik helt det jeg ledte efter af svar... hvordan kan jeg vælge den fil jeg nu har lavet sådan så jeg kan få det frem på skrive bordet?

  • HI TEFFER der er en der hedder client inde i den mappe hvor du har samureiza den skal være startet op for at du vil kunne se det på dit desktop :D

    p4 3.0 northwood
    asus p4c800 Deluxe
    1 gb pc3700
    Msi fx5900xt
    1*60 gb maxtor
    2*80 gb maxtor sata
    2*160 gb maxtor sata
    1*200 gb maxtor flytbar

  • ak da og pak... nu har jeg endelig fået det lort frem ;(
    men nu er mit problem bare at den er forrest på skærmen hvis i kan følge mig? den skulla da gerne bare ligge på skrivebordet...?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Teffer
    ak da og pak... nu har jeg endelig fået det lort frem ;(
    men nu er mit problem bare at den er forrest på skærmen hvis i kan følge mig? den skulla da gerne bare ligge på skrivebordet...?


    Du går bare ind i "position" og vælger "normal window behavior" ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af p3t3r
    Her er mit:D



    Hvem er hun ??? :T

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • for at komme tilbage til problemet...sæt klik igennem til, og hæft til skrivebord og skærmkanter og gå ind og editer den...din alpha på baggrunden skal ned så du kan se ikonerne under :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • Her er min desktop. WIN XP pro.
    Lidt mac agtig, meeen jeg kan nu godt lide looket, og det er let at finde rundt/arbejde i.


    [Blocked Image: http://home19.inet.tele.dk/stoddah/test/nov_dirty_small.jpg]
    KLIK FOR FULD STR.