Nyt dekstop: Meninger??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Det billede med "hende den smukke kysser mig" , der ligger på desktoppen ? lad os se :]


    lol, you read my mind. Det undrede jeg mig også lidt over. :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Du kører da godt nok med en vild opløsning FlexQ... Det er sjældent jeg skal scroole så meget til siderne med en 19"-skærm @ 1600x1200! :))
    Den der "Longhorn-bar" du har ovre i siden, hvor kan man igrunden finde sådan én henne? -og kræver den "mod-programmer"?


    Og som Aerial og Engel nævner...
    Vi vil da se det billede! -Du kan ikke bare vise dit desktop med et billede med sådan et navn, uden at vise os det! :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    Kører du dual monitor??? :D


    Det ser godt nok vildt ud :P


    ja det gør jeg godt nok, vil jeg ALDRIG af med igen, man kan lave mange ting på een gang :D...


    Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    lol, you read my mind. Det undrede jeg mig også lidt over. :))


    aaah det ved jeg nu ik om i mår ;) .. hehe arj det er vidst ok med hende, håber jeg hehe.. (:


    Quote

    Oprindeligt indlæg af CheezEDippaH
    Du kører da godt nok med en vild opløsning FlexQ... Det er sjældent jeg skal scroole så meget til siderne med en 19"-skærm @ 1600x1200! :))
    Den der "Longhorn-bar" du har ovre i siden, hvor kan man igrunden finde sådan én henne? -og kræver den "mod-programmer"?


    Og som Aerial og Engel nævner...
    Vi vil da se det billede! -Du kan ikke bare vise dit desktop med et billede med sådan et navn, uden at vise os det! :D


    Tjaa... jeg kører 2560 x 1024, hehe... Dejligt med to skærme, det holder bare 100% skal aldrig nogen sinde kun have 1 skærm igen hjemme !


    Og det er ikke en longhorn bar, men prøv at søg på smartbar xp på google.com jeg er sikker på du finder noget :)



    Og mht. det billede, fuck i er nysgerrige ;)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    I følge hans signatur - så ja. ;)


    Du har helt ret du !


    mht. det billede, jeg har en pæn bømand på, har drukket i over 12 timer der, men hun er skide dejlig, men har desværre en kæreste på som bor på sjælland! ... men jeg vil vælte ham af pinden! ... HAHA... så hvis du er der ude, så gør dig klar på kamp! :P ...:)


    Hyg jer

  • Ok... Det må da kræve ret meget plads... Og hvad med når du spiller???


    Har lige ændret mit desktop..


    Har lavet alle ikoner og skrift mindre...


    Kan dog bedre li den med de store selv...


    Men den anden ser måske bedre ud...


    Bruger den anden når jeg får HL2 og sådan noget fis...


  • Hvilket plads skulle det bruge at have et udviget skrivebord?


    Og det med spil - den skifter normalt over til brug af kun én skærm, medmindre man køre dual-screen fra Nvidia (kender ikke til Ati's functioner inden for det område). Det ser umiddelbart ud til at FlexQ kører med vandret spredning ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Recon_99


    Hvilket plads skulle det bruge at have et udviget skrivebord?


    Og det med spil - den skifter normalt over til brug af kun én skærm, medmindre man køre dual-screen fra Nvidia (kender ikke til Ati's functioner inden for det område). Det ser umiddelbart ud til at FlexQ kører med vandret spredning ;)



    Jeg kører med Horisontal spredning, og så når jeg gamer, så kører den bare over på en enkelt skærm, min primery screen. og så er den bare i vinkel.


    Med mindre spillet understøtter dual screen, så kan du have spillet på to skærme.. :) eller splittet op. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Vil da lige vise min lidt default desktop, der bærer pænt meget præg af , at jeg købte objectdock så jeg kunne få fly-out menues ;)


    Desktop


    jeg kan se du også bruger aquadock??
    eller?


    hvordan kan du selv finde dit "logo" jeg kan ikke implemtere mine :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    jeg kan se du også bruger aquadock??
    eller?


    hvordan kan du selv finde dit "logo" jeg kan ikke implemtere mine :(


    Det er objectdock ;)


    og den jeg har er plus -udgaven hvor man kan lave fly-out-menues, som du kan se jeg har lavet til mine spil ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Vil da lige vise min lidt default desktop, der bærer pænt meget præg af , at jeg købte objectdock så jeg kunne få fly-out menues ;)


    Desktop


    Ser herligt ud, dejlig simpelt. :) Hvad måtte du slippe for programmet?

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP