Heh...
Så lige at TV2 bruger DVD undertekster på Jurassic Park III...
Mon det er en de lige har lejet nede i Blockbuster..
Det er da vist ikke helt normalt..
[Blocked Image: http://www.upit.dk/u/TV2.JPG]
Heh...
Så lige at TV2 bruger DVD undertekster på Jurassic Park III...
Mon det er en de lige har lejet nede i Blockbuster..
Det er da vist ikke helt normalt..
[Blocked Image: http://www.upit.dk/u/TV2.JPG]
nej undrede mig også over det.. men det er da en billig metode.. altså blockbuster :P!
Kiggede også lige en ekstra gang. Da det normalt ikke ser sådan ud.
Men for dem som ikke bruger undertekster, ødelægger det ikke filmen med et fed sort firkant i bunden af skærmen
QuoteOprindeligt indlæg af Slammand
Men for dem som ikke bruger undertekster, ødelægger det ikke filmen med et fed sort firkant i bunden af skærmen
Læser ikke selv underteksterne..
Tilgengæl synes jeg de sidder lige højt nok...
Synes generelt også undertekster er til irritation frem for gavn. Ærgerligt der ikke er mulighed for at vælge fra og til på tv.
QuoteOprindeligt indlæg af Alaza
Synes generelt også undertekster er til irritation frem for gavn. Ærgerligt der ikke er mulighed for at vælge fra og til på tv.
Det er bare et spørgsmål om tid
En gang i fremtiden vil der kun være et kabel ind i hvert hus hvori strøm, internet, telefon og TV-signal vil være Derfra vil du kunne se film on-demand
Det bliver fedt
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Happy^
Det er bare et spørgsmål om tid
En gang i fremtiden vil der kun være et kabel ind i hvert hus hvori strøm, internet, telefon og TV-signal vil være
Derfra vil du kunne se film on-demand
Det bliver fedt
Ja, det bliver sgu dejligt..
Så kan man også selv vælge hvad man vil se, og hvornår...
Underteksterne er da som de skal være, det giver da et meget bedre billede hvis du går i bredformat, så fjerne den jo de sorte bjælker og så passer underteksterne - ja jeg så filmen
Det kunne ha været bedre, ja det må jeg indrømme, men tv2 har da endelig købt en film der ikke er ganske almindelig 4:3 eller bare 16:9
QuoteOprindeligt indlæg af Night_Hawk
Underteksterne er da som de skal være, det giver da et meget bedre billede hvis du går i bredformat, så fjerne den jo de sorte bjælker og så passer underteksterne - ja jeg så filmen
Det kunne ha været bedre, ja det må jeg indrømme, men tv2 har da endelig købt en film der ikke er ganske almindelig 4:3 eller bare 16:9
Hvorfor sidder TV2-mærket/logoet så ikke også inde i billedet?
Hvorfor skulle det sidde der, det er jo netop det der er pointen?
Hvis det ikke sidder i billedet efter du har lavet det til wide så er det jo TIP TOP
Har du aldrig prøvet smart funktion på en sony tv eller "zoom" funktionen på et andet tv der har bredformat.
Jeg vil give jer ret i at det god kunne have været bedre, men det er da dejligt at de for en gangs skyld har købt filemn i bredformat.
De skulle sende alle deres serier i samme format !
Heh grineren lagde jeg ik engang mærke til, nok fordi jeg var igang med at brokke mig over hvor dårlig og urealistisk den var.
QuoteOprindeligt indlæg af kaare5000
Heh grineren lagde jeg ik engang mærke til, nok fordi jeg var igang med at brokke mig over hvor dårlig og urealistisk den var.
Urealistisk, nej STOP nu - den er da realistisk.
Ta' f.eks. Molly (vores lille får der er clonet) den kan da alt muligt, tænk nu hvis det var en øgle eller andet vidlere dyr, så er det ikke urealistisk. Jeg tror filem er mere realistisk end film bygge på "a true story" !!!
HaHa, nej den er max urealistisk self., jeg ved godt at fugle kan være store, men så store?? haha
Quotejeg ved godt at fugle kan være store, men så store?? haha
det har de jo været engang
tænk hvis de stadig levede
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Night_Hawk
Urealistisk, nej STOP nu - den er da realistisk.
Ta' f.eks. Molly (vores lille får der er clonet) den kan da alt muligt, tænk nu hvis det var en øgle eller andet vidlere dyr, så er det ikke urealistisk. Jeg tror filem er mere realistisk end film bygge på "a true story" !!!
HaHa, nej den er max urealistisk self., jeg ved godt at fugle kan være store, men så store?? haha
Film behøver heldigvis ikke være realistiske. Prøv og tænk over hvor kedelige film ville være, hvis de var det, hehe
QuoteOprindeligt indlæg af DEVIL_DK
det har de jo været engang
tænk hvis de stadig levede
Så tror jeg der skal mere end den lokale spray fra en service station til at fjerne den fugleklat