Win XP 64?

  • Hey..


    nu har jeg forhørt mig lidt omkring andgåenden den XP 64bit, og den er stadig kun i beta.. men den skulle være rimelig god alligevel..
    men så spørger jeg dem om jeg skal installere det? så siger de nej.. hmm , why? fordi det snart kommer ud...


    men nogen her inde der ved hvornår det kommer ud?? er der sat en dato for det eller?


    og nu kommer der jo snart min amd 64 3800+ ind af døren, så vil lige vide hva jeg skal installere, om det skal være normal XP eller beta XP 64bit...


    Takker på forhånd :P

  • Jeg kan ikke få win xp 64 beta til at virke, den vil sq ikke insatallere skidtet.


    Men prøv dig frem. Hvis xp64 ik virker kan du jo altid gå tilbage til normal xp. ;)


  • helt klart det normale xp da alle 32bit programmer køre dårligere i win64 kig selv her http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/04/02/07/7291349

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • så vidt jeg kan se er det betaen.. og det var sikkert lige da den kom ud.. nu ved jeg at inde på microsofts hjemmeside siger de den er udkommet.. så den prøver jeg lige at få fat i... og så må vi se.. :D

  • xp64 skulle først komme til næste år;)

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

    Rettet en gang, sidst af Karse ().

  • sig hva du vil..


    men læs dig frem her.. du kan købe det.. det vil sige det er ude?? der står ikke noget om beta.. men jo det er ikke ude i danmark.. men i usa er det?? eller er det bare mig og 3 andre mennsker der ikke kan læse ??
    64bit

  • Det er kun Itanium udgaven af XP 64 bit, der er ude, og du kan kun få en kopi ved at købe den sammen med en Itanium workstation. AMD64 udgaven kommer som sagt næste år.


    "Windows XP 64-Bit Edition Version 2003 is available from computer manufacturers with the purchase of a new Intel Itanium Processor Family workstation."


    Kilde:http://www.microsoft.com/windo…bit/howtobuy/default.mspx

  • Der er en RC1 ude - Release Candidate, ikke beta - de er bedre end betaer. Og AMD64-udgaven af Windows XP kommer stensikkert ikke ud førend at Windows XP til 64-bit P-4/P-4 Xeon den er ude. Samme gamle WinTel alliancen som altid - AMD64 Windows XP er rykket 17 gange med forsk. undskyldninger hver gang. Og Intel har offentligt sagt at de ikke releaser EM64T P-4 Prescott public før Windows XP EM64T er færdig :| EM64T Prescott fås kun med en HP eller Dell workstation og der får man så en EM64T Win XP når den er done...