Gmail is too creepy
-
-
ja det er vel alle kendt at Gmail checker ens mail igennem for at give en personlige reklamer? Også derfor jeg kun bruger den til konkurrencer og lign. spam.
-
Oprindeligt indlæg af LecTer
ja det er vel alle kendt at Gmail checker ens mail igennem for at give en personlige reklamer? Også derfor jeg kun bruger den til konkurrencer og lign. spam.1gb plads til reklamer og spam
-
hehe well nej... men en hotmail konto kan nemt fyldes med spam så man skal til at slette og sårn... kan hilse og sige at det virtuelle drev fungerer rigtigt fedt! Dog kan det kun tage 10mb filer, så man skal rar'e dem op i dele.
-
Oprindeligt indlæg af LecTer
ja det er vel alle kendt at Gmail checker ens mail igennem for at give en personlige reklamer? Også derfor jeg kun bruger den til konkurrencer og lign. spam.Og???
Det er en bot der checker for ord i dine mails... Hvis der så står bananer så kommer der reklamer om bananer osv...
Kan ikke se creepy i det??? De gør det i forevejen på MANGE hjemmesider...
-
well at de kan give en personlige reklamer, gør at alle ens mails bliver tjekket igennem fra ende til anden. Vi er bare nogen som ikke er så glade for det mere og mere overtagende bigbrother samfund. Og så kan informationerne jo nemt misbruges.
-
hmm...ja. jeg har ellers haft større succes med http://www.alltheweb.com som søgemaskine. google har aldrig været noget jeg kunne bruge!