Hay Tweekers.. Jeg har XP pro (version2002) med servicepack 1. Min proceslinje er på mystiks vis forsvundet efter en opdatering fra windows update (er desværre ikk klar over hvilken en opdatering det præcis var
) Er der nogen der ved hvordan jeg kan få min proceslinje tilbage? det er det eneste der mangler eller er galt så vidt jeg lige ka se.. På forhånd Tak!
-
-
hvis du trykker på din windows tast, så kommer start menuen frem???
Hvis den gør det, er det jo bare at føre musen ned til bunden af skærmen og trække menuen frem igen
-
Der sker desværre ikke noget når jeg trykker på windows-knappen...
-
Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener, men kan det være denne?
-
Nej.. Det er ikke den han mener..
Så vidt jeg forstår det...Det er den med Start Menuen.. Og uret.. Osv..
Måske har du sat den til "auto hide"...
-
kan du ikke bare tage far i den , helt nederst i skærmen, og hive den opad?
-
også sket en gang for mig lige da jeg installerede cs.cz...men jeg skulle kune genstarte... så kørte det hele normalt
-
hej Engel, nej det er ikk den jeg mener, det er den Bubbi omtaler..
hej Bubbi, den er desværre ikke bare sat til 'auto-hide', den er helt væk
hej Crusader, ka ikke 'bare' trække den op, da den slet ikk er der
-
Oprindeligt indlæg af Teffer
også sket en gang for mig lige da jeg installerede cs.cz...men jeg skulle kune genstarte... så kørte det hele normalthej Tefffer.. Jeg har bare ikke installeret nogen spil endnu og har prøvet at genstarte uden held
-
kan du prøve at tage et screenshot af hvordan det ser ud?
-
Oprindeligt indlæg af Teffer
kan du prøve at tage et screenshot af hvordan det ser ud?Jo det ka jeg godt, men jeg ka ikke finde paint programmet uden min proceslinje, ved du hvor den er? C:\?
ellers bare forestil dig en skærm kun med bagrundsbillede og ikk andet..Men nu kalder det rigtige arbejde, vender tilbage i aften i håb om der er kommet nogle ny gode forslag..
-
havde du andre iconer på skrivebordet som også er forsvundet ?
-
hvis ikonerne også er forsvundet så start taskmanager og kør explorer.exe
-
Du kan også bare afinstallere den seneste update med "Tilføj eller fjern programmer". Hvis du kan finde systemgendannelse, så ville problemet formentlig også blive løst.
-
En af mine venner havde sådan et lille program til at fjerne den, og få den tilbage igen med. smart hehe. men ka ikk få fat i ham, ellers ku jeg måske sende det.
-