Nu kan du også stemme!

Det er egentlig et meget sjovt ord.. Jeg mener, er der seriøst nogen der siger det? Det samme med andre ord som "Suk", "Ehh.." eller "Argh".. Finurlige ord..

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• http://betavote.com/misc/niger.html

What happened to the votes from Niger?
    It appears somebody set up a distributed human or robot voting group to cast votes purporting to be from Niger.

More than 5000 votes had been cast by the time we noticed this.

Those votes have been disqualified and the IP addresses of the voters banned for the moment.

A close look at the data and the server logs showed that this concerted effort, be it human or robot in nature, did not originate in Niger.

We are considering a new authentication method that would require you to enter an e-mail address and answer an automated e-mail to "activate" your vote.

If you have a strong opinion on that subject, please let us know so we can make the best decision.

We are also considering other anti-vote-spamming measures, but in answer to the obvious question: we do not want to limit votes to one per IP address, as that would lock out internet cafes and with them a large portion of the online world.

The disqualified votes are still in the database, so if you think we are doing the wrong thing by considering these ballots "spoiled" please tell us why and we will consider your argument.

Finally, please play nice. Betavote is not advocating one candidate over the other. This project is only interesting if people participate in a fair and honest way.

Oprindeligt indlæg af købkøb
    Stemte kerry ;)

Har lyttet lidt til debatter osv... Og jeg tror faktisk at kerry kunne styrke USA og derved verdenen...

Så det med at stemme på julemanden det er jo lidt lamt... Det påvirker jo os alle... om du vil det eller ej...

ha! keep dreaming! den eneste grund til at jeg stemte på Kerry var for at få Bush væk fra mit TV-skærm - det svin! X(

Oprindeligt indlæg af Astral_Light

ha! keep dreaming! den eneste grund til at jeg stemte på Kerry var for at få Bush væk fra mit TV-skærm - det svin! X(

Hvorfor er han et svin?

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Oprindeligt indlæg af Hayes

Hvorfor er han et svin?

I nogens øjne er han jo nok. Så en udsendelse i går om selve Bush familien. Kors i hytten, hvor har de meget på samvittigheden. Farfar Bush støttede Hitler, mens Amerika sendte soldater til Europa, for at fjerne ham. 8o
    Farmand og ham selv er begge to indvolverede i en masse "ruskomsnusk" hvor modstandere aldrig kommer til orde, hvis de bare prøver at grave lidt i al den økonomiske hurlumhej der er og har været, i forhold til våben- og olieindustrien. Hver gang de har siddet ved roret, så har disse blomstret ekstra meget.
    Desuden den støtte som familien har været med til at give Saddam og Osama !!!! 8o Inden de skulle fjernes !!