Om kvinder og mænd ..

• Hehe .. Kan godt være de er lidt gamle dem her, men synes nu de er ret sjove .. *GG*

Om kvinder:
    Kvinder har en styrke, der ofte forbavser mænd. De bærer rundt på børn, de døjer modgang, de bærer byrder, men de rummer lykke, kærlighed og glæde.

De smiler, når de burde skrige. De synger, når de hellere ville græde. De græder, når de er lykkelige og ler, når de er nervøse. De tager sig af børn, er ledere, sagførere, hjemmegående og kører på motorcykel.

De bærer aftenkjoler, cowboybukser og uniformer. De kæmper for det, de tror på. De protesterer mod uretfærdigheder.

De kæmper for at få børnene i den rigtige skole og for, at familien får den rigtige mad. De går til lægen sammen med en bange veninde.

Kvinder er ærlige, loyale og tilgivende. De er kløgtige og ved, at viden er magt. Men de ved altid, hvordan de skal bruge deres blødere side for at komme igennem en sag.

Kvinder ønsker det bedste for deres familie, deres venner og sig selv. De føler stor sorg, når et familiemedlem dør, og dog finder de styrke, selv når de tror, at der ikke er nogen styrke tilbage.

En kvinde kan gøre en romantisk aften til noget helt særligt.

Kvinder fås i alle størrelser, i alle farver og i alle former. De kører, går, flyver, løber eller e-mailer til dig, for at vise hvor meget de holder af dig. En kvindes hjerte er det, der får verden til at dreje rundt!

Kvinder gør meget mere end at føde børn. De bringer glæde og håb. De er medfølende og giver moralsk støtte til familie og venner. Og det eneste de gerne vil have retur er et knus, et smil, og at du gør det samme for de mennesker, du møder.

Om mænd:
    Mænd er gode til at løfte tunge ting.

Er så nok nødt til at indrømme, at mænd er gode til lidt andet også, end bare lige at løfte tunge ting, men det er de fleste mænd ellers ret gode til! *G*

• Da jeg så trådnavnet vidste jeg næsten allerede hvem "skaberen" var :P

Men for at få lidt diskution på kniven: :]

De smiler, når de burde skrige. De synger, når de hellere ville græde. De græder, når de er lykkelige og ler, når de er nervøse.

Så er de da os nogle tumper :rolleyes: :))

Oprindeligt indlæg af ScratchY
    hvor jeg dog hader når kvinder siger den slags ting.... føj for satan :lame:

De skal have lov til at gøre lidt igen mod os mandschuvanister (stavefejl?).

Men modstand skal til..

"Kvinder har ikke ret, kvinder får ret."

"Det er menneskeligt at fejle, det er kvindeligt at blive ved."

• Som taget ud af Thomas Hartmanns Hartmann X show :P
    Kvinder har ikke ret, kvinder får ret. Mænd vil ha fisse, bytte, bytte, købmand :clap:

Oprindeligt indlæg af ScratchY
    hvor jeg dog hader når kvinder siger den slags ting.... føj for satan :lame:

Må man spørge hvorfor ?

Jeg kan da godt se det sjove i dem, ligesom jeg kan se det sjove i dem, som går ud over kvinderne. ;)

Oprindeligt indlæg af The Hans

Må man spørge hvorfor ?

Jeg kan da godt se det sjove i dem, ligesom jeg kan se det sjove i dem, som går ud over kvinderne. ;)

fordi jeg ikke kan lide den slags "kvinden er det bedste køn". jeg kan bare ikke holde det ud. ligesom jeg heller ikke kan fordrage personer som ser sig selv som et "højerestående indvid" eller hvad man nu siger. ;)

f.eks. sådan et par smarte udlændinge i hvide adidas bukser og sort HellyHansen jakke, presset helt op til brystet, som står nede på hjørnet og viser sig frem. de tror de ejer verden. sådan noget er sku også til at brække sig over.
    de ser sig også selv som "højere stående individer".

jeg overreagerede nok lidt, og det undskylder jeg. det var ment for sjov og det tænkte jeg ikke på i starten.

sry Burger. ;)

• 1. som rettelse på dit staveproblem = Mandsschauvanist ;)
    2. du mangler en sætning ;)
    Kvinder styrer..... Men mænd reagerer :D

OT: SHIT en sig. du har Walros ;) utroligt den ikke er "ulovlig" at ha ;) den er skide forvirrende at se på ;)

Oprindeligt indlæg af The Hans

Mener du ikke "regerer" ?....*G*... :))

LOL - måske er han en af dem som i al hemmelighed tager sort gummitøj på i fritiden og lader en kvinde koste rundt med ham og piske ham - hun styrer - han reagerer :)) :)) *GG*

Oprindeligt indlæg af Burger

Så har du jo heldigvis det valg, at du kan lade være med at læse dem .. ;)

Øøøh ja ? :) - men hvorfor siger du det?
    Jeg brokker mig jo ikke, siger blot mit mening ;)

Oprindeligt indlæg af Mikkel

LOL - måske er han en af dem som i al hemmelighed tager sort gummetøj på i fritiden og lader en kvinde koste rundt med ham og piske ham - hun styrer - han reagerer :)) :)) *GG*

Når vi nu er ude i de små stave fejl, gummetøj :P
    Spøjs kvinde der tænder på tænder :rolleyes: men hey, hver sin smag :D

Edit: Tænder på tænder: Ingen kommentarer tak :))

Når vi nu er ude i de små stave fejl, gummetøj :P
    Spøjs kvinde der tænder på tænder :rolleyes: men hey, hver sin smag :D

Edit: Tænder på tænder: Ingen kommentarer tak :))

Øhh...min i-knap virkede ikke...men det gør den...øhh...nu - så no further comments please :evil: