Hvad er det nu lige forskellen er helt præcist på Windows XP Pro og Windows XP Home Edition?????
Har læst det engang for lang tid siden men kan ikke huske det mere....
Hvad er det nu lige forskellen er helt præcist på Windows XP Pro og Windows XP Home Edition?????
Har læst det engang for lang tid siden men kan ikke huske det mere....
http://www.lpt.com/windowsnetworking/regusers/wxpdifs.htm
Google er din ven
Edit: Sidder lige og leder efter resten...altså det der ikke kun er om netværk.
Edit2:
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Berleburg
http://www.lpt.com/windowsnetworking/regusers/wxpdifs.htm
Google er din ven
Edit: Sidder lige og leder efter resten...altså det der ikke kun er om netværk.
Edit2:
Mange tak, så ser det ud til det er Pro jeg skal ha når mit windows 2000 skal udskiftes her snart.....
Jeg køber mig OEM af Home på et tidspunkt. Får ikke brug for de små forskellige der følger i kølvandet på Pro. Desuden skulle Home faktisk køre bedre, da det ikke trækker så mange resourcer som Pro.
Men det er klart, at hvis man kan bruge funktionerne, at Pro er valget.
QuoteOprindeligt indlæg af Berleburg
Jeg køber mig OEM af Home på et tidspunkt. Får ikke brug for de små forskellige der følger i kølvandet på Pro. Desuden skulle Home faktisk køre bedre, da det ikke trækker så mange resourcer som Pro.
Men det er klart, at hvis man kan bruge funktionerne, at Pro er valget.
synes nu Pro kører udemærket.. og bedre end home.. nu er det godt nok lang tid siden jeg prøvede home..
Min dell har pro, den jeg normalt bruger til spil osv. i det daglige har Home, og jeg kan virkelig ikke mærke nogen forskel.
De er bl.a. sat i LAN sammen uden problemer, hvilket jeg ellers har troed / hørt kunne give problemer.
Såbidt jeg ved er den eneste forskel på Pro og Home, at Pro har server filer.
QuoteOprindeligt indlæg af Patrick S
Såbidt jeg ved er den eneste forskel på Pro og Home, at Pro har server filer.
Nej der er mange småting, bare for at ta et erfaret eksempel så er stemmegenkendelse ikk med i XP Home.. Men det er så heller ikk vitterligt udbredt endnu
QuoteOprindeligt indlæg af KarGa
Nej der er mange småting, bare for at ta et erfaret eksempel så er stemmegenkendelse ikk med i XP Home.. Men det er så heller ikk vitterligt udbredt endnu
Nej og heller ikke lige det mest vigtige IMO.
MS anbefaler selv, Home til hjemmebrug og pro til små virksomheder og folk der har lokal netværk.