fin temperatur??

• Jeg ville så mene, at der -ikke- var plads til den store gang OC. En af mine venner har den samme kølerprofil som dig, og hans cpu ryger os op på omkring de 50°C under Full load. Intels CPUer har bare ikke den samme smertetærskel som AMD. derfor skal man træde varsomt. Selvfølgelig vil CPUen nedclocke sig selv, hvis den bliver -for- varm, men så er du jo kommet lige vidt. :boxed:

• Den cpu er så nice. DA jeg havde den kunne jeg oc den til 3.55 ghz med standard køler i et lukket kabinet uden kabinet kølere.

Oprindeligt indlæg af theory
    Jeg ville så mene, at der -ikke- var plads til den store gang OC. En af mine venner har den samme kølerprofil som dig, og hans cpu ryger os op på omkring de 50°C under Full load. Intels CPUer har bare ikke den samme smertetærskel som AMD. derfor skal man træde varsomt. Selvfølgelig vil CPUen nedclocke sig selv, hvis den bliver -for- varm, men så er du jo kommet lige vidt. :boxed:

HAHAH :p

Foklaring : AMD måler temp på en anden ¨måde en Intel. Lær det :roller:

Det er utroligt at folk virkelig tror at deres cpu er 37 grader FULL load når de over max med en Amd Barton 2500 + eksempelvis!

Hvor meget Vcore giver du?
    Hvad for et motherboard?
    ASUS = din cpu er pænt varm
    ABIT = Du har lidt plads til oc endnu, men gå ikke over 54-56 Grader!