6800GT - Genstart?

• Skulle lige prøve at OC mit 6800GT... Smed det bare op på 400/1100... Kørte fino.. ;).. Smed 3Dmark03 efter det, MEN... Den genstartede efter en af de sidste test.. prøvede igen, og igen, men med samme resultat... Kortet bliver ikke mere end 61 grader ved load, og strøm BURDE det få nok af ; Aspire 500W?..
    Har i nogle ideer til, hvad der kan være galt?

Ps. Det laver INGEN grafikfejl ;)

D_D

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Oprindeligt indlæg af IT Professor
    hvad kan man så lære at det "emil" eller DD hvis du hellere vil kaldes det....

nul OC ;)

Øh? :lame: "Har man hørt en loppe gø?"..? Vi er på hjemme siden "Tweak.dk", så jeg tror lige at du skal holde de der meninger for dig selv... HER OCer vi, og det bliver vi ved med, ligegyldig om du syntes det er fedt, eller ej.. :boxing: ...
    Anyways.. Nederen med dit 9800pro :crazyeyes: ..

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

Rettet en gang, sidst af Dare_Devil ().

Oprindeligt indlæg af IT Professor
    er det en udfordring...... :dance: :evil: :boxing:

HVad mener du med det? :boxed:

• synes du er lidt underlig nu :boxed: :crazyeyes:

Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

• Jeg ved godt at det er dejlig at diskutere.. Man kan vi ikke holde os til Topic? :] .. Anyways.. Har indtil videre fået lidt over 5k i 3Dmark05 med kortet.. ;)

• Hehe jeg fik lige 6000 i 3dmark05 med mit rive tnt 16mb *LOL*.

Nej nu til at være seriøs, har du installet det fix der kom til 3dmark05?

Har du prøvet at geninstallere 3dmark05?

Har du prøvet at geninstallere grafikkort drivere?

Kører du med de nyeste chipset drivere?

Hvad med bios til dit motherboard? er det den nyeste?

Eller hvad med med en bios til dit grafik kort?

kunne jo være en af de ting der lavede problemet.

Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    Jeg ved godt at det er dejlig at diskutere.. Man kan vi ikke holde os til Topic? :] .. Anyways.. Har indtil videre fået lidt over 5k i 3Dmark05 med kortet.. ;)

Du har clocket for højt?! ?(

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

• Er det vigtigt at chipset driver er den nyeste :roller: .. Den jeg bruger pt. er ældgammel..
    Nyeste Bios til Mb.. Har 1016.. 1017 er vist lige udkommet..

• Dt kan det være, da der er performance og mange rettelser i chipset drivere, lige som med andre drivere, de kan sagtens løse en masse problemer, så hvis jeg var dig ville jeg starte der.

• jeg tror godt jeg ved hvad der er galt...for at sælge nogle ultra kort har de begrænset det du kan oc rammene ved kun at give den strøm gennem 1 molex samt sætte volten ned.......mit kort kan heller ikke klare over 1100 på ram, men core kører den nemt 425 i......sikkert oxo mere

hvis man kunne lodde et molex stik mere på, og skrue op for volten er jeg sikker på de kan ryge endnu højere op....men hvem tør med det dyre kort.....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Hmm.. Nu er der komemt et nyt problem.. Ved ikke om det er pga. gfx.. Puldselig forsvinder skærmbilleder.. Der kommer sådan en lille blå plet inde midt på skærmen for som forsvinder efter 1 sek - det samme som når jeg slukker compen.. men compen er IKKE slukket.. Den køre bare normalt!?

• THATS A NEW ONE.......er du sikker på du ikke har fået noget virus der har smadret bundkort/gfx drivere?

jeg ville godtnok lige prøve at formatere OS og smide de nyeste bundkort drivere på...brugte nogle gamle før, og det har afhjulpet min en del forskellige probs...

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.