hejsa...
er der nogle her, der har eller ved hvor jeg kan finde en guide til Vmod af
X800XT PCIE
hejsa...
X800XT PCIE
aner det ikke me nprøv at gå ind på google og søg efter det.... så finder du det nok....
der har jeg været
så ved jeg ikke hvor du ka nfinde det henne, men bare for at gøre dig opmærksom på det..... din signatur fylder ALT for meget... har selv haft problemer med det....
QuoteOprindeligt indlæg af IT Professor
så ved jeg ikke hvor du ka nfinde det henne, men bare for at gøre dig opmærksom på det..... din signatur fylder ALT for meget... har selv haft problemer med det....
Sry for OT C3PO.. Men til dig Jhonny ; lad være med at klage over at andres signatur fylder for meget, når dit eget også gør det..
QuoteOprindeligt indlæg af C3PO
hejsa...
X800XT PCIE
Det er det samme som på AGP modellen.
Søg på xtreme.
Og så det triste -glem alt om at clocke PCIE, den kan dårligt nok klare specifikationerne
QuoteOprindeligt indlæg af Tom Holck
Søg på xtreme.
Og så det triste -glem alt om at clocke PCIE, den kan dårligt nok klare specifikationerne
Lyder som om du har prøvet på det eller kender en der har
hvorfor det Hr.tandlæge
pt. er den på 575 og 560
det kan godt være det er de samme som AGP. modellen. men de har jo ikke det samme print design..
QuoteOprindeligt indlæg af Tom Holck
Søg på xtreme.
Hvorfor er det det?
Har ikke haft dårlige clocke erfaringer med nogen af de PCI-E kort jeg har prøvet, mit ASUS X800XT køre 560/600 fra 500/500
Mit kan sagtens køre 560/600
hey Soltani
har du lavet et Vmod på dit?
Nej det er uden vmod, kommer heller ikke til det
QuoteOprindeligt indlæg af X-Man
Lyder som om du har prøvet på det eller kender en der har
Ja, kender indtil flere der forgæves har prøvet, men jeg kan da ta' fejl