Hey, som overskriften siger, leder jeg jeg efter et program som jeg kan bruge til at optage med når jeg gamer... Har prøvet med fraps, men det sænker fps'en meget, så det er udelukket..

Program til at filme
-
-
hvilket spil vil du optage i? Jeg ved at man i CS kan skrive kommandoer i konsollen så selve spillet optager hvad der foregår.
Jeg kender desværre ik noget program men jeg ved at når man optager i CS så lagger det.. Meget! -
i de fleste spil kan du lave en demo og så optage DEN med fraps senere. det er smart
-
Hej og undskyld jeg låner din tråd:
Jeg har aldrig optaget før. Men jeg kunne godt tænke mig at optage i andre spil F.eks. Sacred også kunne sende til andre over msn. Hvordan gør jeg lettest det? -
Fraps er nemt at bruge men bevirker som folk siger at din fps falder en smugle.
-
Fraps? ikke andet at sige hvor kan det downloades er det let at bruge osv.. ?
-
Oprindeligt indlæg af Rhinoceros
Fraps? ikke andet at sige hvor kan det downloades er det let at bruge osv.. ?*host* google *host*
-
Kender godt google
Men får bare ordet Traps? Ville da gerne vide mere? -
i CS og andre spil virker commandoen "record"
-
Hvad ville være smartest at sætte på hvad? Hvordan sætter jeg til jeg optager på F1 og slutter på F2
-
Oprindeligt indlæg af Rhinoceros
Hvad ville være smartest at sætte på hvad? Hvordan sætter jeg til jeg optager på F1 og slutter på F2Kan du ikk engelsk?
"Enable video capture hotkey" = F9
Så trykker du bare F9 -
Ikke min stærkeste side. Så F1 I den øverste (Start)
F2 Nedenunder (Slut)
Skal jeg ellers ændre på indstillingerne
Kan ikke få den til at optage? Hvor gemmes det gemte henne osv? -
Har downloaded den nederste her:
http://fraps.com/downloads.htm
Kan det passe jeg ikke kan optage alt det jeg vil? Hvordan optager jeg? Mit gad ikke virke? En som gider hjælpe mig fra bunden.
Ja måske er jeg fatsvag, what ever. -
[Blocked Image: http://www3.freepichosting.com/Thumbs/421509990/9/389/307.jpg]
1. Første cirkel sætter du hak i
2. Anden cirkel er den knap du vil trykke på for at få programmet til at optage
3. Sidste cirkel er kvaliteten, bare sæt den på 25 eller 30. -
Hvilket format gemmer Fraps egentlig i?
-
Hvilket format gemmer Fraps egentlig i?
Ukomprimeret avi, dvs. det hurtigt kommer til at fylde ganske meget.
-
Jeg antager jeg skal trykke F9 for at optage? Men det gør den ikke? Skal programmet være åbnet når jeg optager? Eller noget? Osv...
-
Nu sidder jeg ikke lige hjemme og kan prøve, men mener da bare at du minimerer programmet (toolbar?) og trykker på F9.
-
Selvfølgelig skal det være åbent
-
Okay prøver det
Stopper man os på F9?Hvor lang tid kan jeg højst optage? Til min harddisk løber tør?