any one know the film (hero), it is made by a hongkong man///////////////// i looking forward it!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
-
-
Oprindeligt indlæg af die up
any one know the film (hero), it is made by a hongkong man///////////////// i looking forward it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
omg hvem har givet ham den forkerte medicin?
-
Oprindeligt indlæg af Berleburg
omg hvem har givet ham den forkerte medicin?Samme læge som har givet ham medicin som har produceret "Hero" ?... for han er sgu også spøjs mildest talt ...
*host* Crouching Tiger, Hidden Dragon *host*
Men når alt kommer til alt, så kan jeg ikke lade være med at tænke på "Rambo III" når jeg tænker på "Hero" ... Som groft set jo er en asiatisk udgave af Rambo III .... " Vi har bue & pil, så vi nakker lige 100.000 mand .... men starter lige med en Apache kamphelikopter .... " ...
Dog fede effekter ... Men er jo det som de asiater godt kan li at smide ind i deres film frem for dybere mening som de ofte går pænt udenom når de laver en asiatisk hollow-wood-film...
... " Bruce Lee fænomenet " vel. *G*
-
Synes Hero er en fantastisk film. Nu ved jeg fra tidligere, at der er meget delte meninger om den måde at lave en action film. Som i Hero og Hidden Dragon. Men ser man bort fra den stil der er brugt, synes jeg faktisk de er rigtig fede. Særlig Hdden Dragon. Filmisk er de ihf. klart nogle mesterværker IMO.
-
Oprindeligt indlæg af Berleburg
Synes Hero er en fantastisk film. Nu ved jeg fra tidligere, at der er meget delte meninger om den måde at lave en action film. Som i Hero og Hidden Dragon. Men ser man bort fra den stil der er brugt, synes jeg faktisk de er rigtig fede. Særlig Hdden Dragon. Filmisk er de ihf. klart nogle mesterværker IMO.Ja, siger heller ikke at HERO er DÅRLIG, meeeen... De asiater er sgu LIDT for glade for dem selv ... Lige før de får arnold´s bedrifter til at virke realistiske nogle gange ...
-
Kan godt være de er glade for dem selv
Men jeg ser det nu mere som en måde at fortælle på
Der er sgu så meget af den slags i vestlig kultur også
Alle vores røverhistorier om heltedåder og overdrevne hændelser. Jeg ser det nu kun som en af samme, bare derovre fra
-
-
Oprindeligt indlæg af die up
any one know the film (hero), it is made by a hongkong man///////////////// i looking forward it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
..? Hash eller noget måske? -
sikke da en tåger.. lol.. Har han ikke fået sine piller?
-
IMO skulle han/hun have sparket langt ind på den lukkede
-
Altid fedt at få sparket liv i en forlængst død tråd. GG