Nogen der har prøvet der? Hvordan er det? Er pisse nysgerrig da det ser vildt fedt ud.

Rome: Total War
-
-
Nådada
-
Har spillet demoen, hvor man spiller Hannibal mod en eller anden romersk hær.
Udfra den kan jeg da sige at kampdelen i spillet er rigtig fed, men får ikke lov til at sætte slaget op selv, så glæder mig til at prøve den fulde version, og se hvordan det foregår.
Supersmukt spil, forresten.
-
Det er helt iorden det spil
Men der er mange ting at holde øje med når man har indtaget et par byer!
-
Oprindeligt indlæg af Hayes
Har spillet demoen, hvor man spiller Hannibal mod en eller anden romersk hær.Udfra den kan jeg da sige at kampdelen i spillet er rigtig fed, men får ikke lov til at sætte slaget op selv, så glæder mig til at prøve den fulde version, og se hvordan det foregår.
Supersmukt spil, forresten.
Jeg har også demoen, og jeg kan give dig ret i at kampdelen er rigtig nice. Også når folk begynder at flygte
-
Jeg har prøvet det fulde, og det er skam fedt nok. Lever da op til forventningerne og det er rart at Total War serien nu er gået over til en ægte 3d motor. Det ser kanon fedt ud når der er godt gang i den på battlefielden.
-
Har også prøvet den fulde nu.. Har rent faktisk spillet det 4 timer i træk indtil nu.. Kanon fedt spil!
Har nu indtaget 1/2 italien, spanienm frankrig og det der nu ligger imellem.. Hvilken magt!