Inet lag igen, igen, igen, igen og igen

• Andre end mig med en laggy TDC 512/128 forbindelse ??
    Jeg har Steam, MSN, Panda antivirus og zonealarm kørende,
    og ingen af dem updater / bruger nettet specielt meget.. så hvorfor siger CC's hastigheds test (TDC's virker HAT) at jeg har 7,**Kb i DL ?? når det skulle være 512Kb ?
    TDC lag tak.. nogen råd
    format er ikke en løsning for mig ! med mindre der er nogen af jer der vil "låne" mig en 250 Gb Hdd i 1 uge...(til backup)
    TDC :lame: :ban:
    håber der er en (eller flere) der kan hjælpe :dots:

• Mit TDC kører upåklageligt...

Lyder som en ret alvorlig fejl... Brug netlimiter til at se hvad for nogen programmer bruger nettet på din computer...

Kan det være nogen der nasser din forbindelse???

• Mit TDC net Lagger konstant undtagen om morgenen :S

Problemet ifølge TDC er :
    "Din Upload sluger din download !"

hvad svare man til det ?
    1).......K seje K........
    2).......Så Fix Det dog......

man skulle tro at min forbindelse bliver brugt at mere end en hustand (men hvordan fanden kan den det) undskyld sproget :O

tror bare jeg skal vente til mit FTH kommer.....

• Det passer også... Hvis du bruger TCP protokolen så sender du TCP pakker tilbage efter at have modtaget 1...

Når jeg DL'er med 235KB/sek UL'er jeg med ca 8KB... Hvis så jeg uploader noget fra min FTP samtidig falder min DL til 60-80KB/sek...

Hvis så jeg sætter en grænse på feks max UL 40KB fra min FTP henter jeg igen med 235...

Prøv over dit lan... Hvis du henter med 8MB/sek så uploader du med ca 500KB/sek...

Din upload påvirker din DL... Derfor synes jeg det er til GRIN at TDC og CC tilbyder 2Mbit/128... Hvis man DL'er med 2Mbit så har man 2-5 KB at uploade med... Og man uploader konstant bare ved at surfe osv...

Edit: Det er ikke deres ansvar at fikse det... Du kan bare bestille 512/256... Det ville rette dine porblemer... Det tager TDC max 15 min at ændre det... Hvis de siger det kræver længere tid så bare sig at du har haft 512/256 i 6 mdr men at de pludselig bare skruede ned sidste måned og du først fattede det da du fik din seneste regning... Så gør de det med det samme...

• hvis du nu skrev på en pæn måde og forklarede hvad du præcist oplever. Og ikke at det bare "lagger"
    du kan ikke regne med CCs hastigheds test

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

• okay....
    Min forbindelse "Laggede" igår hele dagen.
    programmer der kørte :
    Steam (updatede ikke)
    MSN
    Ventrilo
    Panda antivirus (udatede ikke)
    Zonealarm
    jeg sad og spillede Cs da min ping og Ms ligepludselig Steg voldsomt... fint tænker jeg så, serveren der lagger men ingen af de andre lagger.... jeg tjekker mine rates heller intet ændret på dem...
    så skiftede jeg server med samme resultat...
    da det jo ikke er sjovt at lagge grumt i spil lukkede jeg cs...
    Ventrilo ping lå på ca. 2000 da jeg tjekkede og dem jeg snakkede med klagede over at jeg laggede...
    -okay reboot-
    stadig intet ændret... omkring 2000 i ping på Vt og selv med VT + MSN + Zonealarm lukket mellem 2-500 i ping....
    så lukkede jeg steam... intet ændret på VT ping....
    så vile jeg teste min hastighed... tdc's test virkede nada den crashede med det samme jeg åbnede den....
    -hmm ad-aware-
    ad-aware kunne finde hat....
    spybot havde samme resultat....
    selv tweak side lagged hos mig da jeg oprettede denne post...
    her til morgen var ping fin i ca. 10 minutter....
    og nu køre den op og ned hele tiden...

er der overhovedt noget at gøre ved det ?

:( :( ;( ;(

• smid mig dit telefon nummer eller 12 cifrede kundenummer i en PM inden kl 20 så kigger jeg lige på den.

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2