Nye Smillieys

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Mest til admin ;) Tænkte på at forumet da godt kunne bruge et par nye smillieys;)
    Her er lidt: (der er nok nogle vi har i forvejen)

http://www.oppifjelde.dk

Ja, tweak.dk trænger ikke til flere. Men til nye smilies. Der findes mange pakker med smilies der er langt pænrere end dem der er på dette forum. Sidst vi fik nye smilies fik vi skydere og motorsave???? Hvad med at droppe alle de poppede smilies og istedet finde nogle pæne smil der passer lidt sammen med resten.

Oprindeligt indlæg af DEEF

Ja, tweak.dk trænger ikke til flere. Men til nye smilies. Der findes mange pakker med smilies der er langt pænrere end dem der er på dette forum. Sidst vi fik nye smilies fik vi skydere og motorsave???? Hvad med at droppe alle de poppede smilies og istedet finde nogle pæne smil der passer lidt sammen med resten.

Ja præcis! - drop de grimme og frem med noget stilet! :clap:

Oprindeligt indlæg af DEEF

[Blocked Image: http://www.oppifjelde.dk/000037.gif]

• Havde heller ikke noget i mod, at de der latterlige skyde-, sav- og lign. fjernes. Ud over at de ikke er smileys, så hører de ikke til her - da de kun sender et meget negativt og destruktivt signal.

Oprindeligt indlæg af bentzin
    Havde heller ikke noget i mod, at de der latterlige skyde-, sav- og lign. fjernes. Ud over at de ikke er smileys, så hører de ikke til her - da de kun sender et meget negativt og destruktivt signal.

Sjovt nok hører dine to mest brugte smilies også til i den negative ende af skalaen:

:rolleyes: (i stort stil) og X( .

Hvis du ikke tror mig, så kig dine indlæg igennem.

Ikke for at rette dig til, brokke mig (måske lidt) eller spille smart - men bare en lille reminder om, at klart størstedelen af dine indlæg (efter min opfattelse) er meget negative, og egentlig fylder meget i landskabet. :)

Oprindeligt indlæg af Burger
    "En kvinde behøver en mand lige så meget som en fisk behøver en cykel."

Say what?

Jamen fair nok, adoptér et barn fra Uganda, tag til Love Parade i Berlin og find en lebbe på en motorcykel, som du kan køre lykkeligt ud i solnedgangen med :))

Oprindeligt indlæg af Burger

Har næsten altid ret .. *G*

Muuuuuuuuuuligt - men jeg har patent på det (check my sig) - hæ hæ...

(og så er det man liiige savner den der smilet med glorien - den kunne jeg sgu godt bruge ind omellem)..

Say what?

Jamen fair nok, adoptér et barn fra Uganda, tag til Love Parade i Berlin og find en lebbe på en motorcykel, som du kan køre lykkeligt ud i solnedgangen med :))

Daamn - du er vist søvnig pt. - den lille sætning har stået der længe efterhånden. Tror nu mest den er ment som en lille provokation - tjaaaaaaa - og den virkede - du hoppede i med begge ben samlet... ;)

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Daamn - du er vist søvnig pt. - den lille sætning har stået der længe efterhånden. Tror nu mest den er ment som en lille provokation - tjaaaaaaa - og den virkede - du hoppede i med begge ben samlet... ;)

Var nu også ment som en joke ;)

Men nej, har ikke bemærket den før nu :))

Var nu også ment som en joke ;)

Men nej, har ikke bemærket den før nu :))

Regnede jeg også med - siden du brugte den her :D og ikke den her :boxing: - eller den mere latterlige :chain: .......... ;)

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Regnede jeg også med - siden du brugte den her :D og ikke den her :boxing: - eller den mere latterlige :chain: .......... ;)

JAja, den er god med dig, troldmand - bare indrøm det, du havde næsen for langt nede i spanden med Saltpeter i morges :))

• Tja det er så din mening. Den ska' du ha' lov til at ha'. Men jeg gi'r ikke meget for den. Da det jo er tydeligt, at du kun kigger i nogle af mine indlæg. Men dig om det. Tvivler på at du har læst alle mine ca. 3000 indlæg - så jeg gider ikke en gang tage din negative holdning til mig seriøst. Den er total uholdbar !
    Det med de to smileys, som jeg bruger mest. Endnu et bevis på, at du kun ser nogle få af mine indlæg. Bruger mest dem som jeg har på min hjemmeside. Da jeg synes de er mere cool - end dem her i vores fora.

Dit indlæg her - har vist kun et formål. Og det er vist ikke særlig positivt. Så stop bare med den gang pladder og prøv, i stedet for at spille op til et eller andet. For gider ikke bruge energi på noget så tyndt, som det du fyrer af her. Men kør du bare videre i samme smalle spor. Og la' vær med at bruge en griner-smiley lige efter, at du har brokket dig over, at mine indlæg er negative og fylder meget. IMO - gab. Tror du kan klare dig med skrive negative ting og så sætte en positiv smiley bagefter. OMG - virker ikke på mig.