Nu havde jeg endelig fået tid til at installere mit nyindkøbte sims 2, og det går også fint nok, men inde i spillet når jeg har lavet en person og flyttet ham ind på en grund, kan jeg ikke bygge noget som helst! Jeg trykker på mur-knappen, men der sker ikke en disse! Hvad gør jeg forkert?!!!

Sims 2 probs§!
-
-
Har du brugt en NOCD-crack?
-
ja... kan det være problemet?
Gider ikke bruge cd'er da jeg spiller 5 forskellige spil om dagen! ca... -
Maxis har været så snu at bruger man nocd-crack fjerner den nogle funktioner, bl.a. muligheden for at bygge mure
-
grrrr.!!!
-
Det er bare et spørgsmål om tid! så skal der nok kommer en no cd der virker
-
Man skulle kunne downloade en iso-fil, mounte den på et virtuelt drev og bruge den som play-cd.
Derved skulle problemerne forsvinde.
-
At downloade en .iso fil er vel ikke helt lovligt vel? Mere relevant ville det nok være hvis man valgte at lave en iso af sin egen original cd og bare mountede den med Daemon eller noget!?!!
-
Præcis netop den metode vi kan gå ind for
-
Det virker ikke på den måde, spillene man prøver med spørger stadig om CD-key... De fleste gør ihvertfald
-
Oprindeligt indlæg af r3ptile
Det virker ikke på den måde, spillene man prøver med spørger stadig om CD-key... De fleste gør ihvertfaldja så taster man vel sin key??
virker fint med mig at jeg har lavet cd1 til iso fil og mountet det. no problems. andet end så er der lige 700mb xtra som fylder op på min lille HD hehe.
-
samme her, det er stadigvæk nemmere at mounte det image jeg har lavet end at skulle finde cd´en frem hvergang.
-
Hov skrev forkert, den siger normalt at man skal indsætte CD'en ikke CD-key'en.