Jeg har store problemer. Jeg får matematikopgver over nettet og skal løse dem og sende dem tilbage til min lærer. Jeg kan dog ikke læse det. Andre i min klassen kan dog godt læse det. Tegnene ligner alt muligt andet end det skal.
Her er billede af det: http://www.upit.dk/u/Hjemmeopgave.JPG
Tegn
-
-
Det må være fordi du mangler en speciel skrifttype (font)...
Prøv at spørge de andre om de ikke kan se hvilken font det er den bruger.. -
Oprindeligt indlæg af Bubbi
Det må være fordi du mangler en speciel skrifttype (font)...
Prøv at spørge de andre om de ikke kan se hvilken font det er den bruger..jeg vil give dig ret, det er noget med fonten, bed din lære om at sende dig den font han bruger.
Og by teh way, hvorfor faen bruger i ikke mathcad ? ... det er 100 gange lettere at lave matematik i ... skal lige have sendt en opgave hjem, så kan jeg lige screene så i kan se hvad det er jeg snakker om
... hehe
-
Jeg tror du mangler Equation Editor eller en anden matematiksplugin. Hvis det var et skrifttype-problem kunne du vel bare ændre skrifttypen...
-
Har også Mathcad, og det gør også det samme. Når jeg fx skriver divider kommer der en stor tyk streg ind over det meste af regnestykket.
-
Prøv at markere hele l*rtet og ændrer så skrifttypen. Måske virker det.
-
Oprindeligt indlæg af r3ptile
Jeg tror du mangler Equation Editor eller en anden matematiksplugin. Hvis det var et skrifttype-problem kunne du vel bare ændre skrifttypen...vil jeg også umiddelbart mene. men jeg har det heller ikke installeret, men jeg kan godt læse det, bare ikk redigere det. men prøv at installere equation. undskyld for "lower level" bogstaver, men siser lige is