Ingen ISO af Medal of Honor?

• Hvis du skal lave en ISO-fil med Alcohol skal du huske at fortælle programmet hvilken beskyttelse der er på CD'en, ellers laver den de fejl du snakker om.

Mener de fleste bruger Safedisc, men er ikke sikker.

Clony kan fortælle hvilken beskyttelse der er på CD'en.

• Den gjorde det samme da jeg lavede en backup af min Generals cd. Du skal bare lavde den køre færdig, den fortsætter med at lave fejl indtil ca. 10.000, så stopper den. Og kopien virker alligevel.

• CloneCD er jo lavet til at man kan tage backup af sine kopiskre spil. Det var derfor ham der laver det han oprindeligt lavede det :) Prøv at bruge det og så skal imaget læses fra brænderen af ikke fra det alm. drev.

Oprindeligt indlæg af HAM
    Den gjorde det samme da jeg lavede en backup af min Generals cd. Du skal bare lavde den køre færdig, den fortsætter med at lave fejl indtil ca. 10.000, så stopper den. Og kopien virker alligevel.

Læsefejlene er netop en del af beskyttelsen.
    Et "normalt" brænderprogram vil melde fejl når det når til læsefejlene, og derfor vil man ikke kunne kopiere cd'en

Læs evt. mere her:
    http://www.cdfreaks.com/article/52

• det er helt normalt den laver læse fejl det skal den faktisk for at cdén virker.

bruger selv Alcohol 120%
    til mine spil da jeg godt vil spare mine cdér lidt og ikke gider høre på det csrom drev spinde op og ned :)

Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    det er helt normalt den laver læse fejl det skal den faktisk for at cdén virker.

bruger selv Alcohol 120%
    til mine spil da jeg godt vil spare mine cdér lidt og ikke gider høre på det csrom drev spinde op og ned :)

Ok... Det prøver jeg så... :)

Synes bare det er lidt sært, for da jeg lavede en ISO-fil fra min Join-Ops CD, så lavede den overhovedet ikke noget "mistænkeligt".... :)

Oprindeligt indlæg af Cedde

Ok... Det prøver jeg så... :)

Synes bare det er lidt sært, for da jeg lavede en ISO-fil fra min Join-Ops CD, så lavede den overhovedet ikke noget "mistænkeligt".... :)

Nogle spil er nemme at lave backups af, mens andre er svære.
    Efter som jeg støder på problemet ret tit så har jeg bemærket at de værste spil er dem der ikke kræver CDkey.

AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB