Hallo Happy - Indtrængning fra dig registreret ???

Oprindeligt indlæg af Happy^
    Bent send mig din mail til msn i en PM, så kan du få min IP adresse, og se at det ikke er mig der har haft fat i dig.

Gem alle dine logs, og så sender vi dem til Frac.dk.

Men husk lige at sende mig en pm.

Har ikke msn. Men sender dig en PM med min alm. email adresse. Går da heller ikke ud fra at det er dig, der vil ha' fat i sådan en gammel gubbe, som mig. :))
    Skal nok gemme logs'ne, details og screenshots.
    Sender lige en PM med min mail. Så snakkes vi ved i morgen - if you can ?
    Nu skal jeg alså i seng ;) Det er langt over min sengetid. :)

• Det er bare noget skidt når andre mennesker rundt om i verden bruger anderes konti'erer.. :rolleyes: har hørt om det tit..

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

• nu er det jo rimelig simpelt at lave en proxy som peger på en andens IP og derefter agaere at det kom fra dhappy.frac.dk ved at fake hans url. og den tracking som du har lavet kan du ikke bruge til ret meget da det sikkert er en proxy han bruger som nok peger på en anden proxy osv osv

BTW jeg føler lidt med dig. men du er da heldig at han ikke kom helt ind. det skete for mig for et stykke tid siden. og det tog rimelig lang tid at genoprette alt skaden

Oprindeligt indlæg af Meinder
    Det er bare noget skidt når andre mennesker rundt om i verden bruger anderes konti'erer.. :rolleyes: har hørt om det tit..

ikke for at være provo, men:

En konto.
    To konti.

Konti er flertal, derfor er der ikke noget der hedder konti'er ;)

Oprindeligt indlæg af LecTer
    der var du vist lige lidt for hurtigt ude med riven, hva bentzin :roller:

OMG - nu igen ! :rolleyes: Prøv nu at læse hvad jeg skriver, inden alle de der smartguy bemærkninger.
    Vist nok nærmere dig, der er lidt for hurtig til at dømme. X( Har lavet denne tråd, så Happy kunne forklare, hvad der er sket - inden jeg gik til mere drastiske ting. Har ikke anklaget ham på noget tidspunkt. Men kun stillet spørgsmål til, hvorfor hans adresse figurerede i et indtrængningsforsøg på min PC. Prøv lige at læse, hvad der faktisk står i mine indlæg. :rolleyes:

Oprindeligt indlæg af bentzin

OMG - nu igen ! :rolleyes: Prøv nu at læse hvad jeg skriver, inden alle de der smartguy bemærkninger.
    Vist nok nærmere dig, der er lidt for hurtig til at dømme. X( Har lavet denne tråd, så Happy kunne forklare, hvad der er sket - inden jeg gik til mere drastiske ting. Har ikke anklaget ham på noget tidspunkt. Men kun stillet spørgsmål til, hvorfor hans adresse figurerede i et indtrængningsforsøg på min PC. Prøv lige at læse, hvad der faktisk står i mine indlæg. :rolleyes:

Det kan kunne bare godt virke lidt på den måde når du skrev:
    "Øh - hvad sker der ?( X(
    Ku' godt tænke mig at få dette afklaret. Og helst en forklaring fra Happy !"

Men igen - my bad, for du skrev jo ikke at det VAR Happy^

Dog skulle min kommentar ikke forstås som nogen smartguy-bemærkning, var bare min mening...

• Hvis vi vender den 180º, så kan vi se at det er dig der er for hurtigt ude med riven.
    Bent kender mig ikke særlig godt, og kunne derfor ikke vide om jeg rent faktisk prøvede at trænge ind i hans system.

• Da det jo er et dos angreb med null packet så er der ikke den store fare ved.

Hvis man skulle reagere sådan hvergang man fik en af dem så ville man sgu hurtigt få dårlige nerver.

Det er en eller anden lille lame script kiddie der ikke fatter en skid. Hvis man har en router så kan den ikke rigtig gøre noget.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Da det jo er et dos angreb med null packet så er der ikke den store fare ved.

Hvis man skulle reagere sådan hvergang man fik en af dem så ville man sgu hurtigt få dårlige nerver.

Det er en eller anden lille lame script kiddie der ikke fatter en skid. Hvis man har en router så kan den ikke rigtig gøre noget.

Det var nu heller ikke lige risikoværdien jeg reagerede på. Men det - at der var en moderator's hjemmeside adresse indblandet. Og så går jeg da ud fra, at der en risiko ved det når Norton blokerer det. Endnu en gang - prøv at læse hvad jeg skriver. :roller:
    Har da fået sådanne alarmer før, fra ukendte adresser. Dem stiller jeg selvfølgelig ikke spørgsmål om herinde. :rolleyes:
    Fik faktisk en hvor det så ud som tweak.dk prøvede at trænge ind.
    "Kategori: Indtrængning registreret
    Dato,Bruger,Meddelelse,Detaljer
    26-04-2004 20:52:29,Administrator,Indtrængen: MSSQL_Null_Packet_DoS.,"Indtrængen: MSSQL_Null_Packet_DoS. Indtrængende: tweak.dk(69.57.181.98)(http(80)). Risikoniveau: Lav. Protokol: TCP. Angrebet IP: BRP1(62.198.23.32). Angrebet port: ms-sql-s(1433)."
    26-04-2004 20:52:29,Administrator,Indtrængen registreret og blokeret. Al kommunikation med tweak.dk(69.57.181.98) blokeres i 120 minutter.,Indtrængen registreret og blokeret. Al kommunikation med tweak.dk(69.57.181.98) blokeres i 120 minutter.
    "
    Og der stillede jeg faktisk også spørgsmål om det herinde + at Martin fik en PM med logs, details og screenshots. Rimelig logisk - IMO.

• Helt min hjemmeside er det ikke, brugte den kun til at oploade ting på så jeg havde dem online :D

Oprindeligt indlæg af Happy^

Helt min hjemmeside er det ikke, brugte den kun til at oploade ting på så jeg havde dem online :D

Yes - I know - ihf. nu ;) Du siger bare til, når jeg skal sende log's o.a.- så vi ka' få et svar fra frac.dk !

• well indtil happy havde forklaret sig selv havde du da sat hans hoved på en pæl! Måske du skulle have nøjedes med den pm til ham og så vente på hans respons!

Oprindeligt indlæg af bentzin
    Nope - har også sendt en PM og givet ham besked i en anden tråd. Men han svarer ikke.
    Har som du nok har lagt mærke til, ændret trådnavnet. Så det mere direkte henvender sig til ham.
    Har også tjekket om det er hans hjemmeside. Og det er det, for hans "sig"-billede ligger der.

Edit: Lidt underligt - men nu er han ikke online mere. :rolleyes: Det var han ellers da jeg skrev tråden og sendte PM'en. :rolleyes:

Du kan da ikke komme uden om at du stillede dig meget tvivlsomt over for at det ikke var ham der havde gjort det? Prøv at læs din tråd igennem igen. Den bærer da klart præg af at du er sikker på at det er ham, og du er pissed på ham. Men okay du gamle... du er jo så frelst... christ :]

Oprindeligt indlæg af LecTer
    well indtil happy havde forklaret sig selv havde du da sat hans hoved på en pæl! Måske du skulle have nøjedes med den pm til ham og så vente på hans respons!

Du kan da ikke komme uden om at du stillede dig meget tvivlsomt over for at det ikke var ham der havde gjort det? Prøv at læs din tråd igennem igen. Den bærer da klart præg af at du er sikker på at det er ham, og du er pissed på ham. Men okay du gamle... du er jo så frelst... christ :]

Ja og du viser endnu en gang, at du tolker så det passer ind i dit kram. Bland dig uden om - det er jo ikke første gang du glimrer ved tåbelige indlæg.
    Gider s.. ikke kommunikere med sådan tåbe som dig. Der aldrig kan se, at du laver noget forkert.
    Til det sidste du skriver, ka' jeg kun svare: Du er simpelthen for dum til mig. EOD.
    Slut - prut - finale. Over and out. Lukker tråden inden der er flere der blander sig med tåbelige indlæg :rolleyes: