Zalman NB47J for lille???

  • jeg har købt en Zalman NB47J til min northbrigde...


    men når jeg ser på kølerens bund ser den slet ikke stor nok ud! kan det passe? og sker der noget ved at sætte den på selvom den er lidt for lille???

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • Det burde ikke være noget problem, da chippen, som sidder under det "sorte" er i midten.
    Du kan nærmeste sige det er en Intel northbridge med plastik over, som beskyttelse.

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Slammand
    Det burde ikke være noget problem, da chippen, som sidder under det "sorte" er i midten.
    Du kan nærmeste sige det er en Intel northbridge med plastik over, som beskyttelse.


    ok.. men ved i så hvad for en vej chippen den vender (hvis i kan sige farven på vejen)???



    er det plastik som er ovenpå??? for plastik leder jo utrolig dårligt! hvorfor bruger man så det (hvis det er det)???

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af joatim


    ok.. men ved i så hvad for en vej chippen den vender (hvis i kan sige farven på vejen)???



    er det plastik som er ovenpå??? for plastik leder jo utrolig dårligt! hvorfor bruger man så det (hvis det er det)???


    Jeg kan ikke lige finde hjemmesiden hvorpå jeg så en som plansleb chipsettet.


    Det plastikting som bruges må være et eller andet thermisk plastik, som sikre at chippen ikke knækker.
    Mener chippen har en størelse som core på en AMD Athlon XP "TB", så en zalman burde uden problemer dække den ;)

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing