Forsikrings sag

  • Ahh nu begynder der endelig at ske noget i min forsikrings sag.
    Skulle meget gerne få den endelige "dom" på mandag hvor taksator gennemgår de 12 sider jeg har sendt ind samt den undersøgelse og vurdering af pcer der blev lavet i går. De kom frem til at den ca ville være 17k værd og det håber jeg meget på at få en check på her om kort tid når taksator forhåbentlig kommer med en positiv tilbage melding.
    Det har også taget sin tid... skaden skete den 22 i sidste måned og når man ser på at det står som en erhvevs forsikring så er det lige længe nok at vente.


    Når der kommer kontanter ind skal der satme shoppes :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Det er neder at den brændte af . MEN det er dælmer også rart at skulle købe splinter nyt HW :T



    håber da for dig at du får en positiv afslutning (som du nok også gør :) )

  • skod forsikrings selskab


    mit blev ordnet hurtigere end jeg kunne følge med
    de rykkede enda for et sted at sætte pengene ind :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf
    Ahh nu begynder der endelig at ske noget i min forsikrings sag.
    Skulle meget gerne få den endelige "dom" på mandag hvor taksator gennemgår de 12 sider jeg har sendt ind samt den undersøgelse og vurdering af pcer der blev lavet i går. De kom frem til at den ca ville være 17k værd og det håber jeg meget på at få en check på her om kort tid når taksator forhåbentlig kommer med en positiv tilbage melding.
    Det har også taget sin tid... skaden skete den 22 i sidste måned og når man ser på at det står som en erhvevs forsikring så er det lige længe nok at vente.


    Når der kommer kontanter ind skal der satme shoppes :)


    Hmmm - hvordan har du kringlet en erhvervs forsikring hjemme - og hvor er du forsikret..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD
    Hmmm - hvordan har du kringlet en erhvervs forsikring hjemme - og hvor er du forsikret..


    Det er den gamles - det hele er ordnet igennem vores forretning. Vores telefon er også inde under en firma løsning hvor alle ansatte har samme fordel.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2